Verkoop Weco Corsair stijkers

louai

VWC lid
Hallo, mensen.

Hoe kom ik zosnel mogelijk aan die stijkers liefste in duitland...als je een adres weet dan is het helemaal geweldig, ging vorige week naar Belgie, alpeco en Zena
ik kon daar nergens die strijkers vinden..iemand een tip.

Alvast TNX.

louai zei:
Hallo, mensen.

Hoe kom ik zosnel mogelijk aan die stijkers liefste in duitland...als je een adres weet dan is het helemaal geweldig, ging vorige week naar Belgie, alpeco en Zena
ik kon daar nergens die strijkers vinden..iemand een tip.

Alvast TNX.
Hey, mischien dat je hier even kunt kijken en anders
raad ik je aan naar een van de vestegingen van
Grenzlandmarkt zoals in Emlicheim of in Laar.

In Emlicheim heb ik het nog nooit meegekregen (met volwassene erbij ook niet).
In Laar ging dat een stuk makkelijker, deze raad ik je dan ook eerder aan :wink:

weco

weco

Bedank, voor je reactie, deze link heb ik al gezien, kun A.U.B de adres geven van
Laar..

Groeten,

Helaas, maar deze weet ik zo niet. Jammer dat de Grenzlandmarkt site offline is daar kon je eerder altijd alle verstegingen aanklikken en adressen bekijken.

Maar via een route planner van bijv. ANWB.nl zou het wel moeten lukken.

www.anwb.nl
www.routenet.nl

suc6 :wink:

Ga volgende week ff naar de Grenzlandmarkt toe om strijkers te kopen van Weco.
M'n vader woont in Georgsdorf, daar heb je ook zo'n Grenzlandmarkt maar ik weet niet zeker of ze daar ook Weco Corsairs verkopen. Anders moet ik dus naar Laar of Uelsen ??

Wie weet waar ze ze zeker hebben?
over 2 weken

alvast bedankt ;)

Ik heb ze in Wielen gehaald. Doe dit altijd al rond augustus, ook geen last van controle. Al neem ik alleen voor eigen gebruik mee ...

haha lache
je bent bij zena geweest en daar hadden ze ze niet
aan de overkant bij loots hebben ze ze wel
binnenkort ook bij zena trouwes

dan heb je de nep versie
de echte weco corsair(1309) knallen echt niet als ertje's

dit zijn ze.. oftewel gewoon de originele..:shocked:

20pg2h.jpg

zijn die duiste corsairs van weco dan van de grenzland ? ik kon eerder alleen maar flutstrijkers vinden in duitsland de pirat special van loots doen het beter dus vraag me nu af (daar gaat het natuurlijk om met knalvw) gaan de echte wecò corsairs harder dan de pirat special ?
heb dit jaar nog niet de gelegenheid gehad om een tripje te maken naar belgie en duitsland in vele malen dichterbij :P

Back
Bovenaan