Verdachte opgepakt voor gooien vuurwerk op hondje

ylke

VWC lid
694.jpg

Hondje Gizmo is woensdagochtend slachtoffer geworden van vuurwerk. Eigenaresse Sandra de Zwart is geschokt en roept op te zoeken naar 'de stomme idioot' die het vuurwerk gooide vanuit een flat op het Dirk Costerplein in Delft.

De moeder van Sandra liet woensdagmorgen rond 07:30 uur de honden uit, toen er het lagere gedeelte van de flat 'zwaar vuurwerk' werd gegooid. Dat kwam op hondje Gizmo terecht.

,,Gizmo is erg van slag en zit onder de brandwonden, blaren en weggeschroeid haar'', schrijft Sandra op Facebook bij de oproep aan getuigen. Bij de tekst heeft zij enkele foto's gevoegd die tonen hoe toegetakeld het beestje is.*

Ook politie Delft roept getuigen op zich te melden. Die kunnen zich melden via 0900-8844.

Bron

Bizar toch, welke idioot doet dit nou... gaat lekker jongens, de maand november moet nog starten en de eerste paar negatieve berichten zijn al binnen.

oog om oog, tand om tand...
Gooier ga maar klaar staan, wie voelt zich geroepen te gooien??

Nee maar wat een malloot, laat mens en dier met rust met je vuurwerk en steek het verstandig af.

Hier wordt ik nou zo moe van he! Ik snap best dat je een keer wat wilt afsteken voor de 31ste, maar waarom nou weer naar iets of iemand toe....

Denk verdomme eerst eens na voordat je iets doet!

Zeker door dit soort malloten, en grote vondsten van illegaal vuurwerk ben ik bang dat dit een van de laatste jaren voor het consumenten vuurwerk worden. Hoe je het ook went of keert dit is natuurlijk allemaal voer voor de anti vuurwerkhang

Vanuit een flat of balkon vuurwerk naar beneden gooien is sowieso al erg dom en ondoordacht.
Door deze erg domme actie is dit beestje voor zijn leven getekend. Dit hondje houdt er gewoon een trauma aan over.
Bewaar het vuurwerk gewoon tot 31 december en steek het dan gewoon op de grond aan en niet vanaf een balkon of flat.
Dit is gewoon ''voer'' voor de anti-vuurwerkclan om het zo maar even te zeggen.

Zo meende ik vorig jaar al een bericht te lezen in de media van iemand die vuurwerk vanaf een balkon of flat naar beneden gooide in een mensenmassa, waardoor i.i.g. 1 of meerdere personen gehoorschade had opgelopen.

Back
Bovenaan