Verbod op rotjes komende jaarwisseling al van kracht

Daarmee geef je toch meteen mijn punt aan. De imam kan niet vervolgd worden omdat de wet het niet toe laat. Nu kunnen al die gekken gewoon hun gang gaan. Genoeg huiswerk voor de minister/kabinet. Dit lijkt mij een stuk belangrijker dan het verbieden van rotjes;)

Wat betreft de media ben ik het helemaal met je eens. Die zijn eerder bezig met stoken, dan de burger kundig te informeren met waarheden/feiten. Maja sensatie verkoopt nu eenmaal beter...

al die leugens in de media is toch pure laster, dat er geen groothandel is of de bpn die daarvan aangifte doet. als het legale nederlandse vuurwerk de verwondingen en vernielingen veroorzaakt die de media laat zien dan mogen ze de keurings istanties ook wel opdoeken. ik mag toch aannemen dat er keuringsrapporten zijn van de nederlandse rotjes, daar mee kan toch overduidelijk aangetoond worden dat je geen verkeersbord of hand kan wegblazen met die rotjes.

Ze pakken alleen de kinderen aan die nog rotjes afsteken. Wordt dus druk verkoop in België en Duitsland op rotjes dit jaar.

Je kan nou al niet normaal naar de de supermarkt in kleve als duitser,moet je straks in 2018 kijken dan heb je al wachtrijen vanaf Nijmegen.

dddd.jpg zo kan ik ook mensen in de maling nemen strijkers, dat valt onder illegaal, hoe kan je nu iets verbieden wat al verboden is. vind vanuit de branche er vrij weinig tot niets gebeurt om eens een goed hard tegen geluid te laten horen.

Dat is de media alleen maar stemmingmakerij. Maar maak me aan de andere kant toch wel een beetje zorgen.
Vooral omdat het heel sterkt lijkt dat de minderheid het in dit land voor het zeggen heeft.

Back
Bovenaan