Ventura 2.5

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5325
Artikelnaam: Ventura 2.5
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 140 shots
Effectomschrijving: Als u opzoek bent naar een professionele cakebox met een grote diversiteit aan geweldige kleuren en brede effecten, stop dan met zoeken! De Ventura 2.5 is een selectie van 5 cakes om uw oudejaarsbeleving onvergetelijk te maken! De set bestaat uit twee cakes van 16 schoten, twee cakes van 25 schoten en een fanshape van 58 schoten. Met een tijdsduur van meer dan drie minuten zet u een complete show neer!
Kartoneenheid:
Richtprijs: € ...

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

5325_2016.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo dit zou een mooie comeback zijn! Helemaal mijn smaak, verschillende tempo's erin, grote effecten, prima!

Goh, qie heeft er daar het locht gezien of invloed uitgeoefend? Nooit gedacht Proline nog weer te zien opkrabbelen. Nou demos afwachten en of de prijzsn niet ouderwets des Breeschotens zijn.

Lekkere box hoor. Ik ga hem in de gaten houden. Vind alleen de laatste cake muv het einde een stuk minder dan de rest. Benieuwd naar de prijs.

Ben nog steeds heel erg benieuwd naar deze prijs van deze box vind hem toch goed op het flimpje maar wil eerst even demo,s afwachten kijken hoe die het op de demo avonden doet

Mooie cake maar had hem minimaal 45 seconden korter laten lopen, nu zitten er zeer mooie effecten en kleuren in maar voor mij begint hij na 70 seconden behoorlijk saai te worden.

Omlabelen als de verschrikkelijk 2.5!!! Saaie bak zonder tempo of spektakel. De cake van het kleine kaliber schoot net zo hoog als de andere en het is onbegrijpelijk dat deze er tussen zit gepropt. De effecten en knallen van het grotere kaliber waren wel goed. Ik zou deze box nooit aanraden en mag wat mij betreft direct worden afgeprijsd naar 99 euro. Dat lijkt mij voor 5 de cakes met het grotere kaliber iets realistischer.

Afbouwend. Een beetje zoals 1 januari voelt. Steeds minder vuurwerk te zien. Uiteindelijk val je in slaap om de volgende dag met koorts wakker te worden dat het 0:00 moment weer 364.5 dagen weg is. :cry:

Op die 2 kleine cakes na, vind ik deze ook prima overkomen. Rekening houdend met de afstand, denk ik dat die boeketten in de straat best flink zullen zijn. Het is zonde van die 2 kleinere cakes, die zet je het beste even vooraan of schiet ze los.

Back
Bovenaan