Venom

Tatanka

VWC lid
Artikelnummer: 201094
Artikelnaam: Venom
Bruto Gewicht: 12,97 kg
Netto kruitgewicht: 1.980kg
Aantal schoten: 100
Effectomschrijving: ..
Max. tube diameter: ..
Kartoneenheid: ..
Adviesprijs: info volgt

2.png

WECOPYRODE

Vind hem er goed uitzien vooral...snelle temo,versnellingen en een leuke dubbele eindsalvo kort achter elkaar

Mij ook een raadsel maar op film loopt ie wel goed door. Zie wel veel grotere pauze's terug komen in compounds Torr.

Zeker waar, de pauzes zijn hier absoluut niet groot, maar er wil nog wel eens verschil zijn in de productie cakes straks en de china filmpjes. En daarom vind ik het vreemd dat ze nu voor een variant kiezen die een "pauze" meer oplevert ?

gave box hoor,
deze gaat op t lijstje!

heb ook wat meer info gevonden voor in de start post:

Verpackungseinheit Sortiment
Brenndauer ca. 50 s Sekunden
Bruttogewicht 12,97 kg
GTIN 4047291068476
Einzelteile 5
Kategorie Kat. F2
NEM 1.980 g
Schussanzahl 100
Gefahrgutklasse 1.4G
Versandeinheit V-Karton

(bron: weco.de)

P.s.

Prijs toch gevonden, 144,95 €
(bron: wecoshop.de)

Deze kom ik momenteel ook nog niet goedkoper tegen dan adviesprijs (144.95). En nog in geen 1 shop gezien, wel weer een recenter filmpje.

Prima compound zo, maar te duur om nog even mee te pikken uit Duitsland(althans voor mij).

Salutepower

Salutepower

Waarom zijn deze gebundeld in een 5 x 20, nu heb je meer "pauzes" lijkt mij ?

Dit zie je de laatste paar jaar wel meer...
kijk maar na funke en evo. heeft o.a. te maken met de CE certificaten. Kleinere cakes kan je dan verwerken in grotere cakes compounds en onderbrengen in een CE familie.
Dit spaart hogere kosten voor toekomstige cakes.

Duitsland is kwalitatief goed aant verbeteren maar voor dit geld is het niet zo snel een meepakker.. voor dat geld kun je een mooi ander blok halen

Back
Bovenaan