Venom [Alpha Fireworks]

3xh

VWC lid
Artikelnaam: Venom
Netto Kruitgewicht: 836.70 gram
Aantal Schoten: 54 shots
Effectomschrijving: hele grote boeketten. Heel groot.
Tube diameter: 30 mm
Tijdsduur: +- 50 sec
Adviesprijs: €125.00

F3C67C7A-16AD-40EF-AA44-4E18A96F996C.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo vet dat het bijna ongeloofwaardig is voor 30 mm. Effect omschrijving vind ik best grappig :angel:

zeer mooie cake. Crackling op het eind had niet gehoeven,en wel prijzig(maar dat zijn de meeste dingen van alpha).Het is wel kwaliteit wat ze hebben gemaakt. Heb een aantal filmpjes gezien. En er zit er geen een tussen waarvan dat ik zeg het is echt slecht. Alleen bepaalde effecten vind ik niet zo geweldig.

Nou, ik heb deze inmiddels zelf live mogen ervaren. Wat een topper! Krachtige burst, flinke spreiding en variatie op orde zo gezegd. Wat mij betreft een aanrader, ook voor de huidige prijs. Na de Ultra, Mammoth en Venom gezien te hebben ben ik wel overtuigd van de kwaliteit van Alpha.

Nou, ik heb deze inmiddels zelf live mogen ervaren. Wat een topper! Krachtige burst, flinke spreiding en variatie op orde zo gezegd. Wat mij betreft een aanrader, ook voor de huidige prijs. Na de Ultra, Mammoth en Venom gezien te hebben ben ik wel overtuigd van de kwaliteit van Alpha.
Oke maar tis wel.80 euro. Is die dat waard volgens jou?

Effectomschrijving: hele grote boeketten.
Heel groot.

Geweldig. En het klopt nog ook. Mooi grote palmen in het begin, gevolgd door grote spinners met langzaam ice effect. Ziet er goed uit, en dat met ±840 gram. Knap.

Ben ik dan de enige die het toch wat vind tegenvallen? Prijs technisch gezien?
Ik heb hem namelijk ook live mogen aanschouwen, maar vond hem toch tegenvallen voor wat je er voor betaald.

Groot bedrag maar dikke box. Afwisseling en boeketgroote maakt het dat deze geschoten gaat worden door mij.

Mooi ding, maar jammer van de pauzes tussen de verschillende schietrichtingen.
En van het laatste salvo uiteraard.
Waarom moet dat toch altijd?

Wat een beest is het toch, maar 125 euries voor iets meer dan 800 gram kruit vind ik toch iets te gortig :confused:

Back
Bovenaan