Veel mensen nu al helemaal klaar met vuurwerk

Er zijn nog 1000 keer meer mensen die het gezanik van die vuurwerkhaters nog veel meer zat zijn!
Waarom moet je elk jaar het feest weer komen verpesten. Bah er word je niks meer gegund.

Maar ik snap het ook echt werkelijk niet..
Zelfs de koning zei ik zijn kersttoespraak zo iets van: Geef elkaar wat ruimte en respecteer een ander zijn anders-zijn..
Werkelijk alles word je door de strot gedauwd maar wederzijds respect voor jou één-keer-per-jaar-feestje is er niet.
Zo wordt het toch nooit wat? Wanneer geven we elkaar dan de ruimte...

Van het 1 komt het ander. Omdat er heel veel wordt afgeschaft en (veel te) zwaar bestraft wordt, gunt degene die het treft de ander ook minder.. Dan is het van: "ja maar ik mag dit ook niet, dus dan mag hij dat andere ook niet'' Dan krijg je die betutteling dus.

Ik sta ver van oranje maar hier heeft hij wel een punt..

Oké dat je niet van vuurwerk houdt is prima.. maar moet ik dan ook tegen elke hondeneigenaar gaan klagen dat ik niet van honden houd? of moet ik tegen elke auto die langs rijd zeggen dat zijn uitlaatgassen stinken? nee toch? accepteer en geef elkaar ruimte anders komen we nergens in dit land.

joh nog een paar dagen mogen we weer lekker knallen en dan is de rust weer gekeerd voor 11 maanden en dan begint het gezeur weer

Ik vind de reacties onder het bericht eigenlijk nog best wel redelijk. Vooral mensen die zich ergeren aan de zware knallen van het illegale vuurwerk. Ik schrok zelf toevallig vanmiddag ook van een onverwachte crackling bal maar ik denk dat de niet Groenlinksers er best mee kunnen leven. Het zijn hier in de buurt vooral kids die af en toe een matje oid neerleggen en ik vind het persoonlijk alleen maar leuk om ze daar helemaal blij van te zien worden. Doet me weer een beetje denken aan de tijd dat ik zelf van papa de dagen voor O&N wat overgebleven pijltjes, romeinse kaarsen, fonteintjes of zonnetjes af mocht steken.

Als pyro schrikken van een cracklingball? :P hahaha
Hier steken ze steeds van die Zink lawinepijlen af.. iemand heeft een doos vol gekocht denk ik..
Dan is het 0.001 sec :shocked: en daarna gelijk :D

Zucht, supermarktvuurwerk nu ook al ineens een probleem? Waar hebben we het over.. Op een paar potten en pannen trommelen maakt meer herrie, evenals een scheidsrechterfluitje. Ook deze 'discussie' lijkt totaal argumentloos te worden. Ik heb een hekel aan het openbaar vervoer, afschaffen maar?

Als pyro schrikken van een cracklingball? :P hahaha
Hier steken ze steeds van die Zink lawinepijlen af.. iemand heeft een doos vol gekocht denk ik..
Dan is het 0.001 sec :shocked: en daarna gelijk :D

Ja ik kan me hier ook eigenlijk niet meer vertonen nu haha :D Zelf een keer zo'n ding niet van de grond zien komen terwijl ie in de tuin dichtbij een ruit stond. Stond ineens niks meer in de vensterbank..(de ruit zelf heeft het toen wonderbaarlijk genoeg overleefd). Maar da's wel andere koek dan de supermarktpakketjes natuurlijk :bonk:

Wat moet eigenlijk het discussiepunt zijn,vuurwerk of de intolerante mensen? Serieus ik ben zeer benieuwd naar de werking van hun hersenen =')

In Valencia wordt er kapot geknald. Zijn die mensen daar van een ander planeet of wat? Hoe haal je het in je hoofd om van een knetterlint een problematiek te maken en dat ook nog eens prioriteit te bieden alsof je leven ervan afhangt?

Als een ander land het gezeur hier in Nederland over CAT 1 ziet, lacht die ons gewoon uit. Waanzin.

Ik snap dat er mensen zijn die het beu zijn om de hele dag crackling lint moeten aanhoren, maar kom op zeg. Dit is gewoon zeuren om het zeuren. Wees blij dat het cat1 vuurwerk er is, dan gaan ze tenminste niet met zwaarder spul de straat op.
precies dit, ik heb dit jaar veel minder zwaar vuurwerk gehoord vergeleken met vorige jaren. Mensen kunnen hun lust voor kruit nu stillen met cat1, als dit niet kan gaan ze toch even een nitraatje proberen.

Back
Bovenaan