Vanishing Point

alexy

VWC lid
Echt een geweldige show met allerlei effecten; girandola's, mines, single shots, falling leaves, zelf kubusvormige effecten:p!

Ik heb me echt geen een keer verveeld bij het kijken van de show, er zit veel variatie in en mooie kwaliteit van zowel vuurwerk als opname.

Nouja genoeg gekletst, klik hier om de show te bekijken.

Veel plezier!:bye:

zooo he. wat een kwaliteit zeg pff. super bommen kortom een super show... ziet er echt zwaaar gelikt uit.. top

moet je es kijken bij min 4:00 kolere die falling leaves met die gruwelijke crackling er bij pff
en die girandola's super veel tegelijk top en die gruwelijke bommen met 3 verschillende effecten

Laatst bewerkt:
Wat een geweldige kwaliteit en bijzonderheid shells candles mines en girondolas zeg niet normaal man!
Willows naar Crosettes Geweldige one shots
Allen Gruby bij 4:00 zijn Horsetails hè :wink: Maar wel geweldig goeie horsetaisl met heeeeerlijke crackling :D
Ze hebben werkelijk alle bijzondere effecten uit de kast getrokken met vanaf 4:50 wat hoogtepuntjes!
Hoppa heeeeel veel Glitter Grindolas erachter aan Geweldig zeg!!!
Horsetails met glittertips wat een kwaliteit gottegot
Nog wat feguurtjes erachteran
En dan die mines op 8:05 die maken toch altijd veel indruk vind ik zo enorm wijdverspreid en groots :D
En daar hoort natuurlijk zo een goeie finale achter!!!
Muziekkeuze had beter kunnen zijn maar blijft echt een toppertje van een show!!!!

bedankt firespreee.. dit wist ik dus echt niet he.. top weet ik ook wat dat is

maar geweldige spullen he wat er geschoten word pff

Ja zo leer je nog eens wat op een vuurwerkforum :wink:
Hier worden inderdaad erg mooie spullen afgeschoten vooral de bijzonderheid van de bommen valt op aan kwaliteit moet je denk aan de pro's vragen :wink:
:bye:

Klasse film Alex.
Heb er van genoten.
Prachtig spektakel met aaneenschakeling van diverse schitterende effecten.
Well done.:bye:

Back
Bovenaan