Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik snap niet dat er zo raar word gedaan over dit topic. er worden momenteel bij iedereen huiszoekingen gedaan die wat besteld heeft bij dutch-pyro. ik weet niet of dat ook geld voor mandela?
politie heeft een standaard vragen lijst bij zich. die vragen loopt hij met je na, even ondertekenen. je vuurwerk afstaan en ze verdwijnen weer.
Helaas gaat dit niet in alle gevallen zo kan ik je vertellen.
Ook ik had 2 buizen besteld bij DP.
Gisteren was ik aan het stappen tot ik werd gebeld door mijn vader. De politie was met 8 man sterk aan de deur geweest, omdat er niemand aanwezig was hebben ze met een storm-ram de voordeur open gebeukt, alles open getrokken en de achterdeur open geramd, waar ze in de tuin de doos vonden van DP. Ik had verder geen vuurwerk in huis.
Mijn moeder werd op haar mobiel gebeld door de politie toen ze niet thuis waren. De politie was toen al binnen en heeft met de huistelefoon mijn moeder weten te bereiken.
Heb dit nooit eerder meegemaakt dat het er zo hardhandig aan toe ging...en dat voor 2 buizen :(
Heb mij vanmorgen op het bureau moeten melden om te verklaren waar ik de buizen voor nodig had. Wat een stress allemaal![]()
haha als ze mij met een zink zien zit ik meteen 2 maanden vast.. heb daarom ook alleen legaal.
je kan nog beter iemand verkrachten.. krijg je 180 uur.
welkom in Nederland!!
Die oplichters hebben dus jouw vuurwerk zitten afsteken. Je komt er echt niet zomaar mee weg, hoor je altijd wel meer over.ik had ook een bezoekje van de undercover politie, een hoop strijkers, nitraten, vlinders uit België kwijt maar gelukkig geen boete of iets.
Die oplichters hebben dus jouw vuurwerk zitten afsteken. Je komt er echt niet zomaar mee weg, hoor je altijd wel meer over.
Wauw ik haf vwc altijd wel erg hoog zitten,maar dit topic slaat echt alles. Zeuren om interpunctie, spelling en grammatic, kinderachtig zeg. ik vind dat(oeps ik vergeet een hoofdletter, snappen jullie het nog) dat steppa wat dat betreft gelijk hebt x. De ts-er wordt als leugenaar besteld maar TBM09 spreekt wel de waarb
heid? Guys grow up en alvast beste wensen!!