Vandaag gepakt

Pyroboy26?
beetje raar dat je dat zegt want het is een totaal nuteloze zin?
hy zegt het zelf al dat hij het doet.

gr wouter

ik snap niet dat er zo raar word gedaan over dit topic. er worden momenteel bij iedereen huiszoekingen gedaan die wat besteld heeft bij dutch-pyro. ik weet niet of dat ook geld voor mandela?

politie heeft een standaard vragen lijst bij zich. die vragen loopt hij met je na, even ondertekenen. je vuurwerk afstaan en ze verdwijnen weer.

ik snap niet dat er zo raar word gedaan over dit topic. er worden momenteel bij iedereen huiszoekingen gedaan die wat besteld heeft bij dutch-pyro. ik weet niet of dat ook geld voor mandela?

politie heeft een standaard vragen lijst bij zich. die vragen loopt hij met je na, even ondertekenen. je vuurwerk afstaan en ze verdwijnen weer.

Nee ik heb niet besteld bij dutchpyro, maar op een punt.nl blog waren allemaal handel berichtjes voor vuurwerk, daar heb ik ook wat gepost zo hebben ze mijn ip adres.

En wat je als laatste zei, zo is het precies bij mij gebeurd!

Helaas gaat dit niet in alle gevallen zo kan ik je vertellen.
Ook ik had 2 buizen besteld bij DP.
Gisteren was ik aan het stappen tot ik werd gebeld door mijn vader. De politie was met 8 man sterk aan de deur geweest, omdat er niemand aanwezig was hebben ze met een storm-ram de voordeur open gebeukt, alles open getrokken en de achterdeur open geramd, waar ze in de tuin de doos vonden van DP. Ik had verder geen vuurwerk in huis.
Mijn moeder werd op haar mobiel gebeld door de politie toen ze niet thuis waren. De politie was toen al binnen en heeft met de huistelefoon mijn moeder weten te bereiken.
Heb dit nooit eerder meegemaakt dat het er zo hardhandig aan toe ging...en dat voor 2 buizen :(
Heb mij vanmorgen op het bureau moeten melden om te verklaren waar ik de buizen voor nodig had. Wat een stress allemaal :bonk:

8 man, met een stormram de zooi openbeuken, best wel overdreven voor een beetje vuurwerk.

Hebben ze tegenwoordig tijd over ofzo ?
is het nou echt zo veilig op straat ?

Helaas gaat dit niet in alle gevallen zo kan ik je vertellen.
Ook ik had 2 buizen besteld bij DP.
Gisteren was ik aan het stappen tot ik werd gebeld door mijn vader. De politie was met 8 man sterk aan de deur geweest, omdat er niemand aanwezig was hebben ze met een storm-ram de voordeur open gebeukt, alles open getrokken en de achterdeur open geramd, waar ze in de tuin de doos vonden van DP. Ik had verder geen vuurwerk in huis.
Mijn moeder werd op haar mobiel gebeld door de politie toen ze niet thuis waren. De politie was toen al binnen en heeft met de huistelefoon mijn moeder weten te bereiken.
Heb dit nooit eerder meegemaakt dat het er zo hardhandig aan toe ging...en dat voor 2 buizen :(
Heb mij vanmorgen op het bureau moeten melden om te verklaren waar ik de buizen voor nodig had. Wat een stress allemaal :bonk:

Gewoon verklaren dat je de buizen voor decoratie wou gebruiken om dummy shells op te leggen.
Verder zou ik zeker een schadeclaim naar de politie sturen, en een aanklacht indienen voor dit belachelijke optreden.
Moet niet gekker worden in dit land....

Ik heb een tip voor je gast.

Misschien handig voor je ouders.

Schadecompensatie

Een huiszoeking kan achteraf onterecht blijken. Bijvoorbeeld: een huiszoeking naar aanleiding van het vermoeden van een hennepkwekerij, terwijl er geen hennepkwekerij wordt aangetroffen. Vaak wordt bij dergelijke huiszoekingen schade aangericht, bijvoorbeeld een geforceerde voordeur.

Ook kan er sprake zijn van reputatieschade of een vorm van acute stressstoornis bij de bewoner(s) van het bewuste pand. Voor deze materiële en immateriële schade kan de politie alleen aansprakelijk worden gesteld indien huiszoeking plaats vindt bij iemand die zelf op dat moment geen verdachte was en ook niet betrokken was bij de verdachte. Dit is vastgesteld in een uitspraak van de Hoge Raad der Nederlanden in 2004. [5] Daarnaast is er een wetswijziging in voorbereiding dat ruimere schadevergoeding beoogt.[6]

Wauw ik haf vwc altijd wel erg hoog zitten,maar dit topic slaat echt alles. Zeuren om interpunctie, spelling en grammatic, kinderachtig zeg. ik vind dat(oeps ik vergeet een hoofdletter, snappen jullie het nog) dat steppa wat dat betreft gelijk hebt x. De ts-er wordt als leugenaar besteld maar TBM09 spreekt wel de waarb
heid? Guys grow up en alvast beste wensen!!

Ik was gepakt met 200 explods en nog voor een euro of 1000 aan andere shit ±D

ik kreeg 200 uur.. achteraf wel lache omdat we in het bos met een tering gezellige club gingen hakken/zagen en rondjes rijden met een bloedmooie zomer in 2010 :D

12 vlinders zou ik niet zo bang voor wezen, taakstraf is best lache trouwens, die kerels die daar komen zijn van die bazen :P

hoewel,, er was ook iemand bij mij op taakstrfdie kreeg 140 uur voor 1 chinese rol en nog 20 knallers ofso (belgische shit)

je zal tussen de 40 en 80 uur krijgen gok ik.. als je massel heb kan je afkopen voor een euro of 400 ofso
groetjes :P

Vandaag ook een bezoekje van de politie gekregen...
Kreeg een officiele waarschuwing, ik had 3 x achter elkaar een zink 901 in de berm gestopt waardoor er bagger door de lucht vloog... En dit zou tot gevaarlijke situaties kunnen leiden! Verder gee boete of iets gekregen, prima!

haha als ze mij met een zink zien zit ik meteen 2 maanden vast :D.. heb daarom ook alleen legaal.

je kan nog beter iemand verkrachten.. krijg je 180 uur.

welkom in Nederland!!

haha als ze mij met een zink zien zit ik meteen 2 maanden vast :D.. heb daarom ook alleen legaal.

je kan nog beter iemand verkrachten.. krijg je 180 uur.

welkom in Nederland!!

Ze hebben me niet gezien met die zink, alleen ik stond daar te stoken waar dat gat in de berm zat. Dus ze hadden ook geen bewijs dat ik het had gedaan en of het met illegaal vuurwerk is gedaan...

ik had ook een bezoekje van de undercover politie, een hoop strijkers, nitraten, vlinders uit België kwijt maar gelukkig geen boete of iets.

Tot en met vandaag nog nooit bezoek van de politie gehad! Weet je hoe dat komt? Omdat ik niet aan illegaal vuurwerk doe!!! Nederlands vuurwerk is misschien niet goedkoop maar het is wel goed, en daar kun je ook van genieten! zo langzamerhand wordt ik een beetje zat van dat gebleeer over dat mensen gepakt zijn! Dit hadden ze heel makkelijk kunnen voorkomen: gewoon lekker NL vuurwerk kopen! Wil je hard knallen? dat kan zeker legaal in Nederland: Ga lekker carbid schieten, hier kan geen cobra, nitraat of vlinder tegenop!!!

Wauw ik haf vwc altijd wel erg hoog zitten,maar dit topic slaat echt alles. Zeuren om interpunctie, spelling en grammatic, kinderachtig zeg. ik vind dat(oeps ik vergeet een hoofdletter, snappen jullie het nog) dat steppa wat dat betreft gelijk hebt x. De ts-er wordt als leugenaar besteld maar TBM09 spreekt wel de waarb
heid? Guys grow up en alvast beste wensen!!

Wat wil je hiermee bereiken? Wil je een foto zien van mijn voordeur? Mijn opengebroken schuur of de teringzooi die het met zich mee brengt?
Ik ben hier goed ziek van...denk je dat ik een kneus ben die zomaar iets posts op het forum?:bonk:
Get al life:frusty:

Back
Bovenaan