Onder het mom van "het doel heiligt de middelen"
Overgenomen van de buren.
Overgenomen van de buren.
Beste leden,
Zoals sommigen van jullie wellicht al weten is er vanavond een live debat over het vuurwerk verbod. Dit zal zijn in het E.O. programma Arena. De kans is nog steeds aanwezig dat ik hier zelf in zal verschijnen maar ook al is dit niet het geval hebben wij als team dat tegen het verbod is wel alle hulp nodig die we kunnen krijgen!
Jullie kunnen mij en het team op twee verschillende manieren ondersteunen, op twee verschillende tijdstippen. Vanaf nu is het namelijk al mogelijk om op de website van het programma: http://www.eo.nl/ditisdedag/arena/ te stemmen op een poll.
Nu wil ik jullie ten eerste oproepen om dit allemaal te doen en vervolgens op jullie tijdlijn te delen dat je gestemd hebt. Helemaal fantastisch zou het zijn als jullie bij het delen op jullie tijdlijn de volgende tekst boven de gedeelde link willen zetten:
Ik heb gestemd in een poll over het vuurwerk verbod, ik heb hierin TEGEN een verbod op consumentenvuurwerk gestemd namens: www.facebook.com/AntiVuurwerkverbod & www.facebook.com/vuurwerk.moet.blijven.petitie
Als jullie dit gedaan hebben is jullie hulp nogmaals gewenst. Het concept van Arena is namelijk dat tijdens de uitzending het publiek kan beslissen welk team het debat zal winnen. Natuurlijk willen wij super graag dit debat winnen, maar dit lukt alleen met jullie hulp!!! Dus ik wil jullie allemaal verzoeken vanavond om 21.10 naar NPO2 te kijken en massaal op ons team te stemmen!!!
Bij voorbaat allemaal alvast super bedankt voor jullie steun vanmiddag en vanavond!
Met vriendelijke groet,
Ron Brinkman