Vanavond live debat over vuurwerk!!!!!! Hulp gevraagd aan alle liefhebbers

maxman

VWC lid
Onder het mom van "het doel heiligt de middelen"

Overgenomen van de buren.

Beste leden,

Zoals sommigen van jullie wellicht al weten is er vanavond een live debat over het vuurwerk verbod. Dit zal zijn in het E.O. programma Arena. De kans is nog steeds aanwezig dat ik hier zelf in zal verschijnen maar ook al is dit niet het geval hebben wij als team dat tegen het verbod is wel alle hulp nodig die we kunnen krijgen!

Jullie kunnen mij en het team op twee verschillende manieren ondersteunen, op twee verschillende tijdstippen. Vanaf nu is het namelijk al mogelijk om op de website van het programma: http://www.eo.nl/ditisdedag/arena/ te stemmen op een poll.

Nu wil ik jullie ten eerste oproepen om dit allemaal te doen en vervolgens op jullie tijdlijn te delen dat je gestemd hebt. Helemaal fantastisch zou het zijn als jullie bij het delen op jullie tijdlijn de volgende tekst boven de gedeelde link willen zetten:

Ik heb gestemd in een poll over het vuurwerk verbod, ik heb hierin TEGEN een verbod op consumentenvuurwerk gestemd namens: www.facebook.com/AntiVuurwerkverbod & www.facebook.com/vuurwerk.moet.blijven.petitie

Als jullie dit gedaan hebben is jullie hulp nogmaals gewenst. Het concept van Arena is namelijk dat tijdens de uitzending het publiek kan beslissen welk team het debat zal winnen. Natuurlijk willen wij super graag dit debat winnen, maar dit lukt alleen met jullie hulp!!! Dus ik wil jullie allemaal verzoeken vanavond om 21.10 naar NPO2 te kijken en massaal op ons team te stemmen!!!

Bij voorbaat allemaal alvast super bedankt voor jullie steun vanmiddag en vanavond!

Met vriendelijke groet,
Ron Brinkman

net gestemd toch denk ik dat de meeste mensen in de zaal tegen zullen zijn dat is natuurlijk beter voor de media-aandacht ook vrees ik voor de zielige rundjes met glasbommen etc die hun verhaal zullen doen dat rotjes verleidelijk zijn om een gigantshe knal van te maken.
Alles om het alsnog negatief te berichten zo zijn de oneens stemmen toch in een hoek gezet.
Ik ben bang dat je het van de media niet kan winnen hun bepalen wat er gezecht word en wat er uitgezonden worden.
De groep tegenstanders zal altijd groter zijn dan de voorstanders dit omdat je dan een artikel kan maken met afgeslagen handen darmen die eruit knallen hoofden weg doden ogen kapot etc.
Ik heb namelijk nog nooit een artikel gelezen vader zoon en opa staken leuk vuurwerk af zo kwam pa met pijlen zoon met rotjes en opa met een heuze cake.

Ik wens de persoon in kwestie die meedoet met het debat veel succes maar ik ben bang dat je het op moet nemen tegen poltie onderzoekers chirugen groenlinks hondenbezitters etc etc

Ron Brinkman zat toch ook bij PAUW en vertelde toen over een auto vol met vuurwerk? Verder heb ik hem niets zinnigs horen zeggen. Hopen dat het deze keer beter gaat.

mischien leuk om te vertellen ken hem nu niet zo gauw zien hier.
Maar iemand had hier een nieuwsartikel geplaats dat er na een aanrijding vuurwerk werd overgeladen in een andere auto voordat de politie kwam (zwaar illigaal belgish vuurwerk haha)
Er was altijd verteld dat het zou ontploffen bij de minste schudding of beweging en dat bij een aanrijding de gevolgen niet overzien waren.(waarom was het hier niet gebeurt)
Je argumenten goed onderbouwen de media kapot maken met een eigen stomme artikelen
Er was toen ook een artikel over enschede en verboden militaire munitie wat de lucht inging en niet vuurwerk(hamert de media altijd op na een vuurwerkvondst )
En dat bijv importeurs en winkeliers(frits vuurwerkhal) alles er aan doen om het toch veilig te laten verlopen door een babypijl te verbannen.
Dat je door deze achterlijke regels 18.00 beginnen mischien verkoop dagen verkorten.
Meer overlast en meer illigale zwendel krijg wat juist de overlast veroorzaakt.

Als vuurwerkliefhebber ga je het nooit winnen bij de publieke omroep ben ik bang. De overheid is kort door de bocht tegen vuurwerk en wil af van de publieke omroepen. Ik zeg niet dat er censuur gepleegd wordt, maar ik zie het als een soort wisselgeld om elkaar te helpen/misbruiken.

Back
Bovenaan