Van Herwijnen Zoetermeer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoww winkel 2 voor vandaag !

5 min van huis, dus das altijd lekker.

Geen grote bestelling enkel wat fonteinen en Bengaals vuur wat ik nodig had.

Kwam daar aan, snel me lijstje ingevuld, en 5 min later stond ik weer buiten.
Gewoon een goede winkel ! voldoende personeel dus nooit lang wachten, ik weet nog van vroeger dat je soms 1 of 2 uur buiten stond te wachten. Das dus verleden tijd :-)
Goed gevulde etalages en overal waar je kijkt zie je vuurwerk, Geweldig !

Was inderdaad prima in orde. Vond het niet heel snel gaan (ze moeten zo te zien ook best een eind door die winkel lopen om in de bunker te komen), maar goed het was nog niet zo druk dus dat was nog prima te overzien.

Wat ik wel erg netjes vond was al bij het bestellen: ik heb m'n kerstpakket omgezet in vuurwerk, wat via de webshop van Lesli loopt. Bij het bestellen krijg je niet de kans om gebruik te maken van voorverkoopacties (korting of extra vuurwerk). Ik kreeg echter al meteen een mail waarin werd aangegeven dat ze een bonuscake bij mijn bestelling zouden voegen. Hoefde er dus niet om te vragen. Top!

De tsunami vind ik nog wel okay maar die andere valt behoorlijk tegen, klein boeketjes en voor een te hoge prijs. Zo'n huismerk moet je juist goedkoper maken, gelukkig zijn er nog andere goedkopere verkooppunten in zoetermeer te vinden dan dit verkooppunt die met acties komen, daar kunnen ze een keer een voorbeeld aan nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan