van der veen vuurwerk nieuw weerdinge 50% extra

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vuurwerk is toch al besteld en betaald? Ik verafschuw alles wat in relatie staat tot de dollarkoers. Je hier achter gaan schuilen (en de consument voor het verschil laten opdraaien) vind ik uiterst triest.

Vuurwerk is toch al besteld en betaald? Ik verafschuw alles wat in relatie staat tot de dollarkoers. Je hier achter gaan schuilen (en de consument voor het verschil laten opdraaien) vind ik uiterst triest.

ik denk dat wij 1 van de weinige winkels zijn in Nederland welke afgelopen jaar 1+1 gratis hebben gedaan op bijna het gehele assortiment .
super actie s hebben en alles in het voordeel van de consument.
Natuurlijk gaan we dit jaar ook weer scherp echter moeten we nog kijken of door de prijsverhogingen elke actie die wij ingedachte hebben wel haalbaar is.
wij doen zelf ook veel zaken in China echter het prijsverschil door de dollar is soms 10%.
Ik begrijp trouwens 100 % jouw reactie

groetjes team van der veen vuurwerk

op de valreep nog wat besteld. had wel wat problemen met laden IDeal maar na 3 keer wel gelukt. Top actie

gelukkig lag de webshop er vandaag nog niet uit...
nog snel een karton Junior Jack's besteld en wat losse Flashing Salute's. Blij mee!
Nu maar hopen dat de 2014 badge hetzelfde is als die van vorig jaar...

Door de vele mails en telefoontjes vandaag het volgende.
De actie nog met 1 week verlengd. (karton actie en 1+1 gratis)
wij hopen dat we hiermee de meeste mensen er mee hebben geholpen om nog te profiteren van deze actie.

tevens bijgevoegd op onze website de speciale oktober acties.
gratis big shots pakket
gratis 100 shots thunderking
gratis 6-pack 150 shots
bij de nieuwe artikelen voor 2014

team van der veen vuurwerk nieuw weerdinge

www.vanderveenvuurwerk.nl

hier nog even de speciale oktober actie,s

Immortal wall + gratis big shots pakket t.w.v.19.99
gold willow + gratis big shots pakket t.w.v.19,99
Mega cauliflower + gratis big shots pakket t.w.v. 19,99
6-pack 150 + gratis big shots pakket t.w.v. 19,99
6-pack 216 + gratis 100 shots thunderking t.w.v. 29,99
Big four XL 144 + gratis 100 shots thunderking t.w.v. 29,99
the biggerst 50 + gratis 100 shots thunderking t.w.v. 29,99
Combi fan 90 + gratis 100 shots thunderking t.w.v. 29,99
Amazing Fan 100 + gratis 6 pack t.w.v 57,50
spain fanstyle 120 shots + gratis 6 pack t.w.v 57,50
malta fan style 120 shots + gratis 6 pack t.w.v 57,50
Italy fanstyle 120 shots + gratis 6 pack t.w.v 57,50

tevens kun nog tot maandag 6 oktober ook nog gebruik maken van de andere actie,s.
karton actie en de 1+1 actie.

groetjes
team van der veen vuurwerk

Kijk, dit vind ik nou een mooie aktie om te zien. Deze boxen zijn op zich best wel duur, maar door deze aktie is het zeer goed te doen. Hopelijk volgen nog meer winkeliers dit voorbeeld. Top Hans!

hier nog even de speciale oktober actie,s

Immortal wall + gratis big shots pakket t.w.v.19.99
gold willow + gratis big shots pakket t.w.v.19,99
Mega cauliflower + gratis big shots pakket t.w.v. 19,99
6-pack 150 + gratis big shots pakket t.w.v. 19,99
6-pack 216 + gratis 100 shots thunderking t.w.v. 29,99
Big four XL 144 + gratis 100 shots thunderking t.w.v. 29,99
the biggerst 50 + gratis 100 shots thunderking t.w.v. 29,99
Combi fan 90 + gratis 100 shots thunderking t.w.v. 29,99
Amazing Fan 100 + gratis 6 pack t.w.v 57,50
spain fanstyle 120 shots + gratis 6 pack t.w.v 57,50
malta fan style 120 shots + gratis 6 pack t.w.v 57,50
Italy fanstyle 120 shots + gratis 6 pack t.w.v 57,50

tevens kun nog tot maandag 6 oktober ook nog gebruik maken van de andere actie,s.
karton actie en de 1+1 actie.

groetjes

Het succes van deze actie is helaas te groot. wij zijn dan ook genoodzaakt om deze actie al deze week te moeten gaan stoppen.(van bijna alle artikelen is de actie voorraad al verkocht)
voor een ieder welke hier nog geen gebruik van heeft gemaakt, adviseren wij dit om het snel te gaan doen. iedereen welke besteld voor zondag 11 oktober zal het gratis extra product nog krijgen.
Hierna is de actie dan helaas voorbij.

groetjes

waar een stokje voor heeft gestoken Grizmo?

Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel. Dit soort reklame (lees: kortingen geven) mag niet van Katan.
Zij hebben deze winkel al op de vingers getikt. Jammer voor ons allemaal. Kan alleen maar tegen Katan zeggen "Foei! Bemoei jullie toch met je eigen zaken en laat de winkels zelf bepalen wat voor akties ze willen voeren. De prijzen van de cakes zijn toch gelijk gebleven?"

Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel. Dit soort reklame (lees: kortingen geven) mag niet van Katan.
Zij hebben deze winkel al op de vingers getikt. Jammer voor ons allemaal. Kan alleen maar tegen Katan zeggen "Foei! Bemoei jullie toch met je eigen zaken en laat de winkels zelf bepalen wat voor akties ze willen voeren. De prijzen van de cakes zijn toch gelijk gebleven?"

De actie was en is een groot succes.
wij wouden en willen natuurlijk iedereen kennis laten maken met deze top producten.
Alleen heb ik een fout gemaakt in het berekenen van deze actie.
wij respecteren nog wel iedere bestelling welke binnen komt voor zondag a.s.

als extraatjes voor mijn fout zal ik ook de 1+1 gratis actie nog online zetten t/m zondag

groetjes team van der veen vuurwerk

Toch respect voor deze winkel die het gewoon wel geeft gedaan. En ook om dan nog iets extra's te geven. Ik ben helaas niet in staat om ook hier heen te gaan want dan moet ik echt het hele land af en daar ontbreekt simpelweg de tijd voor, maar wel een top actie.
succes met de verkoop daar...
greetzz

Hier hetzelfde. Wanneer ik hiervoor niet 2,5 a 3 uur zou moeten rijden had ik hier zeer zeker wat besteld. Denk dan aan o.a. de XXL140, Spain fanshape, Italy fanshape en/of Malta Fanshape. Dan had ik er mooi wat extra's bij gekregen.

Off topic. Oproep aan alle Katan aanbieders in het zuiden des Lands. (Limburg/Brabant). Pm mij indien jullie mij een soortgelijke actie kunt aanbieden. Hehehe :)

ik wist echt niet wat je bedoelde grizmo maar het wordt me nu wel duidelijk dat het een behoorlijke discussie is...
tjopper ik wil wel wat voor je meenemen net als vorig jaar ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan