Van Aartsen (VVD, Den Haag): korter vuurwerk afsteken

Ach, het is nu even tijd voor alle proefballonnetjes. Het is jammer dat in de discussie over het algemeen gedaan wordt alsof alle Oud & Nieuw problemen veroorzaakt worden door vuurwerk, maar voorlopig lijkt het kabinet nog wel in te zien dat dat zeker niet het geval is. Ik blijf het alleen vreemd vinden dat het vanuit de vuurwerkwereld zo stil blijft in deze discussie. Houden ze zich ook stil, of haalt het de media gewoon niet?

Hoe dan ook: laat ze dit jaar maar lekker een grote vuurwerkshow doen in Den Haag. Wordt vast gezellig als je de hele stad de hele avond + nacht in het centrum bij elkaar zet :bye:

pfff, tijden voor verkoop verkorten en voor afsteken?
Ik werk inmiddels jaren in een vuurwerkwinkel en dat lijkt me niet echt een optie omdat vuurwerkwinkels dan een serieus probleem krijgen met opslag en logistieke problemen. Verkooptijden hetzelfde houden, afsteektijd mag iets minder, maar dan echt de nadruk op IETS.

greetzz

Nou meneer Van Aartsen,

Ik zie dat u klaagt over het overlast van vuurwerk rond de jaarwisseling.
Ik wil u dan ook vragen om de mensen die u vuurwerkoverlast bezorgen vriendelijk te verzoeken om uw buurt te verlaten.
Het daardoor voorstellen van een wetswijziging omdat u door overlast toch al schijt heeft aan vuurwerk en u toch al bij de VVD zit is dan wel weer mooi meegenomen maar totaal zinloos.

Mvg Vuurwerkers en de rest van Nederland.

steek je het toch in je eigen tuin of achterthuis af? maar om nou van 23.00 tot 1 uur ofzo af te steken is geen goed idee, veels te kort de tijd om alles op te knallen

Back
Bovenaan