[Valk Vuurwerk] Valk Howling *NIEUW 2025*

RickGAE

VWC lid
Artikelnummer: VA02 (35)
Artikelnaam: Valk Howling
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 30 schoten
Effectomschrijving: Wat een briljante cake, Dit is toch genieten! Howling whistling to blue peony 30 schots.
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 1/4
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 49,95

valk-howling-68c29f677a81f396188412.png

ik heb een kartonnetje van deze besteld. Vaag verhaal, kaliber, karton inhoud en NEM onbekend maar ik ga de gok aan, leuk om te verwerken in een showtje iig.

ik kan nergens iets vinden over NEM , ik gok dat er 6 in een doos zitten en dat het 25mm is...

Iedereen betaald zich blauw aan die 100 shots fluitbakken voor 190 ish euris, maar je kunt ook je eigen bakken maken met losse cakes in de voorverkoop ingeslagen, veel goedkoper en nog leuker om te doen ook.

Laatst bewerkt:
Fuiters zijn echt vies rauw, dat is top. Effecten zien er ook goed uit. Maar die brandduur, 40-45s voor 30 schoten is aardig traag. Prima om los af te steken, er een compoundje van te maken maar te traag voor een showelement naar mijn mening.

Fuiters zijn echt vies rauw, dat is top. Effecten zien er ook goed uit. Maar die brandduur, 40-45s voor 30 schoten is aardig traag. Prima om los af te steken, er een compoundje van te maken maar te traag voor een showelement naar mijn mening.
met electrisch ontsteken kun je prima de boel heel strak timen en synchroon per 2 af laten gaan...heb ik gehoord...:)..en sommigen bouwen zelf w shaped stellinkjes, dan heb je echt wat leuks met meerdere dezelfde cakes...

met electrisch ontsteken kun je prima de boel heel strak timen en synchroon per 2 af laten gaan...heb ik gehoord...:)..en sommigen bouwen zelf w shaped stellinkjes, dan heb je echt wat leuks met meerdere dezelfde cakes...
Ik doe elk jaar een showtje. ;)
Deze haalt naar mijn mening net te veel het tempo er uit, maar dat is mijn mening. Verder niks mis met de cake zo op film, ik zei ook dat ik hem prima vind om los te schieten. Door de duratie wordt 'ie dan juist lekker irritant.

Gelet op de neiging van fluiters om te gaan dwarrelen, moet je wel even serieus afvragen of je die in V of W shape wil schieten. Je zal niet de eerste zijn waarbij de fluiters horizontaal door de straat gaan.

Gelet op de neiging van fluiters om te gaan dwarrelen, moet je wel even serieus afvragen of je die in V of W shape wil schieten. Je zal niet de eerste zijn waarbij de fluiters horizontaal door de

klopt helemaal hoor, maar jij gaat ervanuit dat wij dat zouden afsteken in een straat met rijtjeshuizen . Denk aan een mooie achteraf lokatie , vrijstaand en met enorm veel ruimte....zoals ik het graag noem "mensvrij'...heerlijk...

Gelet op de neiging van fluiters om te gaan dwarrelen, moet je wel even serieus afvragen of je die in V of W shape wil schieten. Je zal niet de eerste zijn waarbij de fluiters horizontaal door de straat gaan.
één fluiter van Rotp belande in de wielkas van de auto van de buurvrouw vorig jaar...

Back
Bovenaan