Jossie2000
VWC lid
Is dit de nieuwe batch met elke cake verschillend effect?Beide varianten komen bij Valk vandaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is dit de nieuwe batch met elke cake verschillend effect?Beide varianten komen bij Valk vandaan.
Die ik gisteren kreeg(de kleinere) is nieuwe batch inderdaad. Of ze allemaal verschillend zijn weet ik nog niet..Is dit de nieuwe batch met elke cake verschillend effect?
Wat is Rubro toch aan het rommelen dit jaar... Ook hier alweer een aangepast / gedownsized product!Deze zijn wat veranderd. Kleiner geworden. Ik gok van 20 naar 18mm ofzo?! Heb het nog niet opgemeten. NEM is wel gelijk volgens het label.
Bekijk bijlage 1806476
Bekijk bijlage 1806477
Laten we die conclusie nog een even op de plank laten liggen. Ik ga een vergelijkend waren-onderzoek doen.Wat is Rubro toch aan het rommelen dit jaar... Ook hier alweer een aangepast / gedownsized product!
De Bunga van vorig jaar en dit jaar zijn zelfde formaat. Vorig jaar rode folie afdekking, dit jaar zilverpapier.Ik heb het idee dat ze ook kleiner zijn, evenals de bunga dit jaar
Deze set was dikke prima, de andere niet gehad dus deze!welke hadden jullie gedaan deze of beluga set?