Lees dat Daisy Beam afkeur is, omdat Valk ook vuurwerkmania doet neem ik aan dat hiervoor de Zombie Zone geleverd wordt?
als je vroeg in het jaar bestelde krijg je waarschijnlijk 2016
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lees dat Daisy Beam afkeur is, omdat Valk ook vuurwerkmania doet neem ik aan dat hiervoor de Zombie Zone geleverd wordt?
Dat is bij Valk absoluut geen garantie weet ik uit eigen ervaring.
Volgens mij is het gewoon pakken wat ze pakken kunnen. er word voor zover ik het weet niet gekeken wanneer je je bestelling hebt gedaan en welke versie je behoort te krijgen.
Correct me if i am wrong
Dat is bij Valk absoluut geen garantie weet ik uit eigen ervaring.
als je vroeg in het jaar bestelde krijg je waarschijnlijk 2016
Gaat mij erom ik me vuurwerk per doos bestelling gewoon krijg
Niet dat ze zegge nee voorgaande dagen is zo goed gegaan hebben niks meer haal namelijk pas 30e op
Weet niet of het zo bij Valk is, maar ik weet (persoonlijke ervaring) dat veel winkels de bestellingen gewoon klaarmaken als jij komt afhalen en dus niet van te voren. Of het echt zo bij de meeste gaat kan ik geen uitspraak over doen. Maarja, kan begrijpen dat het k*t is om in januari te bestellen en je bestelling gewoon niet volledig te krijgen, maar het wel toen op voorraad was
dit jaar voor het eerst bij VWPD besteld en als ik reacties lees ben ik toch benieuwd of alles er is op de 28ste , mocht dat niet zo zijn dan zullen ze toch echt met goede en vergelijkbare producten moeten komen of anders gewoon de centjes terug , nogmaals heb geen ervaring met Valk en ga er ook gewoon vanuit dat het allemaal in orde is , ben benieuwd naar andere reacties wat Valk betreft
Ik bestel nu al zo'n 5 jaar bij Valk. In al die 5 jaar maar 1x een tegenvaller gehad De Visions of Ecstasy kreeg ik niet mee omdat deze zogenaamd afgekeurd zouden zijn. Ik denk dat hij op was. Ik kreeg een vervanger waar ik het niet mee eens was omdat die goedkoper zou zijn. Dit heb ik ook tegen René gezegd. Het was geen probleem en ik mocht er gewoon nog wat bij uitzoeken. Ook heb ik wel eens wat producten niet gehad maar omdat ik alles buiten check liep ik gewoon naar binnen en kreeg ik het alsnog.
Vergis je niet, ze zijn echt ONTZETTEND druk daar. Als er om de een of andere reden iets niet is dan kan je dat gewoon aangeven. Het wordt altijd netjes opgelost. Dus ik zou gewoon afwachten want het heeft toch geen zin om je daar druk over te maken.
P.S.hoop dat die knappe meid er dit jaar weer werkt![]()