Valk Vuurwerk Nijverdal

Dat is dus het probleem. ik wil gewoon alleen die box voor die prijs hebben ;) stel dat er straks nog andere boxen komen die bijv 50 euro kosten dan moet je dus voor nog 50 bestellen wil je gebruik maken hiervan. nu snap ik dat een eerste bestelling een x bedrag moet zijn maar elke bestelling....

Wel apart inderdaad zo blijf je aan de gang. :p

Zie dat de Evolution cakeboxen ook zijn toegevoegd:thumbsup: , staan nog wel op uitverkocht maar denk dat de prijs nog aangepast moet worden

Dat is dus het probleem. ik wil gewoon alleen die box voor die prijs hebben ;) stel dat er straks nog andere boxen komen die bijv 50 euro kosten dan moet je dus voor nog 50 bestellen wil je gebruik maken hiervan. nu snap ik dat een eerste bestelling een x bedrag moet zijn maar elke bestelling....
Dat is inderdaad knap waardeloos...
Ik wil niet voor elke aanbieding opnieuw minimaal 100 euro bestellen :wink:
Maar dan moeten ze ofwel een login op de site inbouwen die ziet dat je al een bestelling gedaan hebt, ofwel die 100 euro minimum eraf halen.
Of, nog betere aanbiedingen doen, zodat je automatisch voor 100+ wilt bestellen :D

Zeker een prima move meteen een bestelling gedaan die ik anders waarschijnlijk niet meer had gedaan.

Je combideal staat er op ;)

Ik zie hem inderdaad.
Alleen nu begint het grote twijfelen hahaha, blijf toch een Nederlander.

Wachten op alleen een combi van de 2 boxen voor 145.

Deze nu kopen en de Narcotic dus als een gratis product beschouwen

Of helemaal afwachten en deze in de reguliere voor verkoop voor 175 meenemen + gratis vuurwerk.

Keuzes genoeg dus hahaha

Vroeger altijd een de tripjes gemaakt van den helder naar hierheen maar de laatste paar jaar zeker niet meer waard kwa prijzen, blijft erg jammer!

Ik zag net op de gewone Valk-vuurwerk site dat Valk nieuwe eigen producten heeft staan zoals de Valk Mystery Box en de Valk Bomb LTD Assortiment ( 5x 16 shot cakes in totaal 515 gram verdeeld over 5 cakes ? ) , wanneer wordt hier meer over bekend ( kruitinhoud van de Mystery Box en de effecten ) ?

Word op de normale site ook de valk ti thunder voor de huidige prijs aangeboden? of geld deze alleen op vw per doos? En is er eventueel al meer info omtrent bovenstaande?

Word op de normale site ook de valk ti thunder voor de huidige prijs aangeboden? of geld deze alleen op vw per doos? En is er eventueel al meer info omtrent bovenstaande?

Vorig jaar was die wel via de gewone site verkrijgbaar, ik dacht voor dezelfde prijs als op vwperdoos.

Back
Bovenaan