Valk Vuurwerk Nijverdal

staat al een mooie voorraad op. Is dit alles of komt er nog meer? Ik hoop nog op de golden box en cc 2.0 van Zena.

Vanavond rond 18.00 uur gaan we online.
Je kunt alleen bestellen in de shop van Nijverdal.
Let op voor alle artikelen geld OP=OP.

Rene

Ziet er goed uit. En weer 300 euro lichter. Gelukkig samen met mijn broertje besteld en rustig aan gedaan!!

Bedankt voor de actie heren van valk!!

er zijn maar een paar producten uitverkocht....waarschijnlijk was daar niet veel meer van....maar er is nog genoeg ander mooi spul toch?

Heb me moeten inhouden met 200,- :P Geweldige acties! Misschien nog een box bestellen maar dat moet ik nog even overleggen.

Mooie actie van Valk. Ik zou graag voor rond de 220 euro willen bestellen alleen zit ik met het probleem dat ik in het afhaaltijdsvak in Breda/oisterwijk en waarschijnlijk nog Orthen een bestelling op moet halen. Ik zou bij deze dan ook een oproepje willen doen of een forumlid de bestelling in Nijverdal mee wil nemen dan kan ik voor diegene uiteraard een bestelling meenemen uit de richting van Breda. Ik kom zelf uit de omgeving van Nijmegen. Ik ben uiteraard een serieuze (volwassen) vwc member.
Groetjes

Haha ik schrok ervan ik zie oppeens dat de site online is. Meteen naar de laptop gerend en weer 350 lichter.

zo...
had mn winkelwagen al weer VEEEELSTE vol!:bonk:
uiteindelijk heb ik dit besteld:

1x karton big valk 19.
2x vraatzucht
4x valk ti thunder
6x passie

1x Big valk 19
2x Killerinstinct
2x Werewolf
2x Gravity (Wordt later uitgebreid, omdat ik nu no geen budgetlimiet heb gesteld)
2x Scar
2x Big shot
2x Yellow River
1x Nanjing

Goede prijzen! Normaliter zou dit mijn budget wel aardig opslokken :P

1x BIG VALK 19
2x GRAVITY NIEUW TOPPER
3x HEAVY LEGEND 16
1x MAYHEM BOX
2x SPYCHO MANIA
1x YELLOW RIVER
1x SUPER 500