Valk Vuurwerk Nijverdal

De 29ste haal ik mijn vuurwerk op samen met een vriend, hij wil dan ook nog graag wat leuks uitzoeken...zijn er dan nog leuke aanbiedingen of kan hij beter op voorhand bestellen?

Zijn de prijzen zoals nu vermeld op de site ook de prijzen die we straks in de winkel moeten betalen?
wil nog graag een stars over paris en concert rosso. echter is mijn besteldag al vol. reeds al mail gestuurd maar nog geen reactie op mogen ontvangen

Je kunt altijd gewoon als je voor vuurwerkperdoos komt ophalen gelijk de winkel in om losse dingen te halen die zijn altijd gelijk open elk jaar nog gedaan dus

ja weet ik. gaat me meer om of de prijzen dan nog hetzelfde zijn als online of zijn de prijzen tijdens de losse verkoop hoger?

Nee ,prijzen zijn gewoon het zelfde als op de gewone verkoop site.

Soms nog wel eens goedkoper.....
Het enige wat je dan mis loopt is het gratis vuurwerk, dat je dan krijgt bij een bepaalde bestelling...

zo, kben ook weer terug.
kwart over 6 was ik daar aan de zijkant en werd gelijk geholpen.
ingeladen en mn andere bestelling binnen opgehaald.
dat ging ook lekker vlot.
voor de verandering klopte de bestelling in de zak, alleen ***** dat zena the force niet heeft uitgeleverd aan valk! maar daar kan valk ook niks aan doen.
kheb voor dat exacte bedrag de valk Ti thunder uitgezocht.
al met al leuk en goed geholpen daar.
alleen miste ik wel het koffie en broodjes standje;)

Afgelopen jaar voor het eerst in 6 jaar niet bij valk besteld omdat ik de acties niet super vond. hopelijk hebben ze dit jaar weer goeie kortingen want ben toch wel van plan om dit jaar weer bij valk in te slaan.. heb vooral de big 19 erg gemist dit jaar. misschien een idee om eerder met de vuurwerkperdoos site te komen of een speciale freak actie voor de freaks uit het oosten :)?

Is er belangstelling dat we in februari online gaan ?

Dit alles met keiharde prijsknallers.

Of hebben jullie andere ideeen laat het maar horen.

Met vriendelijke groet,

Rene Valk

Is er belangstelling dat we in februari online gaan ?

Dit alles met keiharde prijsknallers.

Of hebben jullie andere ideeen laat het maar horen.

Met vriendelijke groet,

Rene Valk

Ik zou zeggen,knal er maar in in februari :D.
Keiharde prijsknallers zijn altijd welkom.
Goed bezig Team Valk Vuurwerk!

Voor prijsknallers zijn we altijd te porren! Zoals hierboven al gezegd, De vuurwerkperdoos.nl site zou helemaal aantrekkelijk zijn als dat vroeg online ging!

Back
Bovenaan