Valk Vuurwerk Nijverdal

Ben erg benieuwd naar de prijzen. Zie op de banner staan: 'sky screamers nu spotgoedkoop' dus goedkoper dan vorig jaar neem ik aan, 160 euro voor een karton was ook net iets te duur vorig jaar haha

@Reva.. Ik zit stiekem al mee te kijken en heb 2 bugs ontdekt.. Het contactformulier werkt nog niet. Die stuurt mail door naar een foutief emailadres:

Hi. This is the qmail-send program at vps103.system4.nl.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

<[email protected]>:
This address no longer accepts mail.

En bij de afhaaldata staat 28,30 en 31 oktober i.p.v. december.

Clipboard01.jpg

Misschien is dit allemaal bewust gedaan, maar ik denk ik meld het even, want het zijn zaakjes die je nogal snel vergeet aan te passen op het laatste moment :wink:

na de mislukking van 9 uur afgelopen avond, dacht ik van dat de site wel online zou komen als ik (nu dus straal bezopen) thuis kwam van een hardcore feest.
maar nee hoor:(
dikke domper dit.:(
wordt ik morgen middag wakker en dan zijn de kartonnen die ik wil hebben uit de op=op sectie uitverkocht.
let maar op....

hehe nee man.
kheb tot vlak voor dat ik weg ging gister avond (kwart voor 11) nog geprobeerd, maar helaas.
en de site is nu nog niet online...

Ter info voor stresskippen onder ons;

Ik ben toen straks even bij Valk geweest. Ze werken op dit moment hard aan het uploaden van de foto's. Een mee gekregen richttijd was +- 14:30. Wanneer je de site momenteel bekijkt zie dat er nog steeds enkele foto's missen, dus het zal nog even duren neem ik aan.

Thanx voor de update:).Misschien handig om samen in te kopen bij valk,als je daar wat wilt halen natuurlijk.
Woon dichtbij en ben opzoek naar 1 of meer inkopers extra:shy:

Ter info voor stresskippen onder ons;

Ik ben toen straks even bij Valk geweest. Ze werken op dit moment hard aan het uploaden van de foto's. Een mee gekregen richttijd was +- 14:30. Wanneer je de site momenteel bekijkt zie dat er nog steeds enkele foto's missen, dus het zal nog even duren neem ik aan.

Thanx voor de update:).Misschien handig om samen in te kopen bij valk,als je daar wat wilt halen natuurlijk.
Woon dichtbij en ben opzoek naar 1 of meer inkopers extra:shy:

Afhankelijk van de prijzen ben ik we geïnteresseerd, maar ik ga slechts 150 euro uitgeven.
Ik woon in Goes(zeeland) dus het moet wel het ritje waard zijn ;)

Ik heb het idee,mits dat uitvoerbaar is,om met zoveel mogelijk mensen 1 grote order te plaatsen.Het moet wel de moeite waard zijn van beide kanten natuurlijk.Rechtstreeks bij Valk en dan contact zoeken en de afhandeling regelen,korting,datum enz enz.
Ik ben sowiezo van plan om een aantal combi boxen aan te schaffen.

Afhankelijk van de prijzen ben ik we geïnteresseerd, maar ik ga slechts 150 euro uitgeven.
Ik woon in Goes(zeeland) dus het moet wel het ritje waard zijn ;)

Zoals de vorige jaren is gebleken geeft Valk vuurwerk VEEL korting. Het is het 80 jarig bestaan en ze zeggen groots uit te pakken, dus wacht eerst tot de prijzen online staan.
Waarschijnlijk hoef je niet om extra korting te vragen en als je kartonnen wilt delen kun je dit samen met iemand regelen toch :)

Klopt,Valk geeft al veel korting.Ik peil ook alleen maar of er intresse is in het samen kopen van kartonnen,waardoor het delen handiger wordt en voor de korting.Want vorig jaar was dit wel mogelijk,vandaar weer mijn oproep.

Zoals de vorige jaren is gebleken geeft Valk vuurwerk VEEL korting. Het is het 80 jarig bestaan en ze zeggen groots uit te pakken, dus wacht eerst tot de prijzen online staan.
Waarschijnlijk hoef je niet om extra korting te vragen en als je kartonnen wilt delen kun je dit samen met iemand regelen toch :)

Klopt,Valk geeft al veel korting.Ik peil ook alleen maar of er intresse is in het samen kopen van kartonnen,waardoor het delen handiger wordt en voor de korting.Want vorig jaar was dit wel mogelijk,vandaar weer mijn oproep.

Wil waarschijnlijk wel 1 of 2 kartonnen delen met iemand dus dat komt goed. Gewoon ff een vragen of iemand intresse heb voor een bepaald karton dan kan je het verder afhandelen via pb, vorige jaar ook gedaan werkt prima tussen de freaks onderling

Krijg net te horen dat het probleem groter is dan verwacht.
Waar ik natuurlijk gigantisch van baal, zacht uitgedrukt
Ben zelf namelijk tot midden in de nacht aan het oploaden geweest.
Ze zijn nu met man en macht aan het werk om de site online te krijgen
Ik weet dan ook niet of het vandaag nog gaat lukken.
zo gauw als er nieuws is zal ik het melden.

Sorry voor het ongemak

Reva

Back
Bovenaan