--sjon beton--
VWC lid
nou krijg je hetzelfde als dat je naar valk-vuurwerk.nl gaat...
vaag hoor...
vaag hoor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ter info voor stresskippen onder ons;
Ik ben toen straks even bij Valk geweest. Ze werken op dit moment hard aan het uploaden van de foto's. Een mee gekregen richttijd was +- 14:30. Wanneer je de site momenteel bekijkt zie dat er nog steeds enkele foto's missen, dus het zal nog even duren neem ik aan.
Thanx voor de update.Misschien handig om samen in te kopen bij valk,als je daar wat wilt halen natuurlijk.
Woon dichtbij en ben opzoek naar 1 of meer inkopers extra![]()
Afhankelijk van de prijzen ben ik we geïnteresseerd, maar ik ga slechts 150 euro uitgeven.
Ik woon in Goes(zeeland) dus het moet wel het ritje waard zijn![]()
Zoals de vorige jaren is gebleken geeft Valk vuurwerk VEEL korting. Het is het 80 jarig bestaan en ze zeggen groots uit te pakken, dus wacht eerst tot de prijzen online staan.
Waarschijnlijk hoef je niet om extra korting te vragen en als je kartonnen wilt delen kun je dit samen met iemand regelen toch![]()
Klopt,Valk geeft al veel korting.Ik peil ook alleen maar of er intresse is in het samen kopen van kartonnen,waardoor het delen handiger wordt en voor de korting.Want vorig jaar was dit wel mogelijk,vandaar weer mijn oproep.