Valk Vuurwerk Nijverdal

erg jammer om tehoren dat er toch altijd weer spelbrekers zijn helaas , maar goed ik vind het wel weer een super gebaar van valk om toch ook op deze manier dan wel weer de mensen die hem nog niet besteld hadden tegemoed tekomen ( ik bedoel laten we eerllijk zijn ze hoeven het niet tedoen )

TOP SERVICE WEER VAN VALK

grtzz

De cruise rockets zijn de laatste.
We hebben een nog hardere fluit gevonden voor ons assortiment.

De laatste alsin die slechte met productiejaar 2011 of alsin de laatste die jullie op voorraad hebben? En welke nog hardere fluit hebben jullie gevonden? Queen rockets van katan?

jammer dat hardix niet mee wilt werken :(

@reva komen er nog meer cakes van wolff bij (van dit jaar) hebben jullie silver dragon (fluitbak) dit jaar ook weer ?

@reva, gaan jullie de delicious thunder van rubro dit jaar ook verkopen in de normale verkoop? aangezien deze niet op vuurwerkperdoos staat.

Geweldig gebaar van Valk natuurlijk! Vorig jaar al veel plezier aan deze actie gehad en ga ik nu zeker weer gebruik van maken. Ik zit alleen met een probleempje.

Ik kan de bestelling niet ophalen op de aangegeven tijden omdat ik dan moet werken (bakker)
En ik denk ook niet dat iemand even een uur voor mij gaat rijden zo vroeg :)
Zouden er nog andere tijdstippen bij kunnen komen? Bijvoorbeeld laat op de middag of in de avond?

Er komen zeker nog meer cakes bij van Wolff maar dan op de site van valk-vuurwerk.nl
Deze zal 1december online gaan

Mijn broer en ik willen ook een bestelling doen maar dan eenhalf karton van multishock en een half karton heavy 5. Is er iemand die samen met ons wil kopen? Half karton multishock dus 12 stuks 25 shots kost dan 58 euro. En 3 pakketten heavy 5 kosten dan 68 euro. Dus 15 cakes. Als je iets wil zeg het maar. Liefst van beide half karton :p

ik zie dat je de kartonnen alleen op de 29ste en de 31ste kan ophalen.
kan het misschien niet samen ook met de gewone verkoop want daar wil ik ook wat van bestellen.

Probleem is dat ik de 28ste in de buurt ben daar,dus haal het liever dan af dat is wel mogelijk toch?
Zag het ook pas nadat ik al besteld had lol.:p

Back
Bovenaan