Valk Vuurwerk Nijverdal

Na veel klachten uit der lande hebben wij moeten besluiten de immortalgold
te verhogen naar € 139.00 de al bestelde immortalgold wordt voor de oude prijs uitgeleverd.

Rene Valk

Dat is toch wel heel spijtig was net van plan de bestelling door te voeren ga nu wel naar een winkel die met procent korting werkt.
Jammer want die karton prijzen zijn te gek!!!

Triest om te zien wat hier gebeurd! Ik weet dat in verschillende winkels de immortal goedkoper word aangeboden, alleen niet an publiek. Door dit soort grappen ga je bijna twijfelen waar je je vuurwerk wilt kopen.

Triest om te zien wat hier gebeurd! Ik weet dat in verschillende winkels de immortal goedkoper word aangeboden, alleen niet an publiek. Door dit soort grappen ga je bijna twijfelen waar je je vuurwerk wilt kopen.

Inderdaad winkels mochten toch zelf hun prijzen bepalen?Dat is dan blijkbaar ge***.:p

Let op speciale actie immortal gold nu gratis een bolpijlen pakket van crown Twv € 38.95
Deze actie loopt tot donderdag 18 oktober.

Rene Valk

Kijk, jullie lossen het mooi op jullie eigen manier op!! Nou weet ik weer waarom ik vorig jaar zo positief over deze winkel was!!!!!

Vuurwerk maffia!!!!

Marktwerking? concurrentie?

Niks van dit alles in vuurwerkland, de prijzen kunstmatig hooghouden is het devies.
waar is die kotssmiley als je ´m nodig hebt

Respect voor Valk trouwens, die hun nek uitsteken.

Bij HdH was de aanbieding nog scherper. Ook zij zijn teruggefloten.
En volgens mij niet door Rubro maar via Rubro omdat zij weer klachten kregen van hun afnemers, die wel meer wilde verdienen aan die dozen. Het was door Rubro in eerste instantie vrij gegeven.

Bij HdH was de aanbieding nog scherper. Ook zij zijn teruggefloten.
En volgens mij niet door Rubro maar via Rubro omdat zij weer klachten kregen van hun afnemers, die wel meer wilde verdienen aan die dozen. Het was door Rubro in eerste instantie vrij gegeven.

Dat die afnemers de volle pond willen pakken hoeft niet te betekenen,dat elke winkel hem voor die prijs moet aanbieden.Zoiets heet concurrentie en dat wordt nu doodleuk door rubro de kop ingedrukt.

Rubro we zitten hier niet meer in productieland China! Hier is vrije marktwerking! Dit mogen de winkeliers ook wel beseffen, dit spoort mij alleen maar meer aan om nu een bestelling bij valk te doen! Steun de winkeliers die durven te ondernemen!

Waar ik ook wel benieuwd naar ben, welke versie van de cruise rockets we bij jullie krijgen.

Hier ben ik ook wel benieuwd naar , is er al bekend welke versie van de cruise rockets er verkocht gaat worden ? en krijg je dan in de "gewone" voorverkoop dezelfde versie als in de karton voorverkoop ?

Back
Bovenaan