Valk Vuurwerk Nijverdal

Dat wil ik wel bevestigen, is inderdaad een omlabeling. Big Box is bekend werk maar misschien ingehaald kwa effecten/prestaties anno 2012.

62,50 gedeeld door 8.
Net geen 8 euro per pot. Ik denk dat dat een zeer goede prijs is voor deze potten.
Als ik die kant op zou gaan, zou ik ze meenemen.

De big 19 zijn de zelfde als vorig jaar
zels het filmpje is de zelde als vorig jaar

Maar het plaatje dat erbij staat is de super 6-19 van Wolff en dus niet de Big 19 van vorig jaar. Klopt de conclusie dat er dan een verkeerde afbeelding bij staat maar het juiste filmpje? Zo ja, het juiste plaatje kan je hier vandaan halen Rene ;)

http://star-fire.nl/productinfo/?id=159

En vwb de Super Nova. Ik vond de effecten echt niet achterhaald, ook niet met de nieuwe 25gr op de markt. Kijk maar eens naar mijn 1e projectje. Daar komen 2 van de cakes op 1.35 voorbij, gevolgd door de 2 cakes van de Big 19 (http://www.youtube.com/watch?v=6x2dcCoW6oM)

Laatst bewerkt:
Zo, eerste bestelling van dit jaar is de deur uit, en natuurlijk bij vuurwerkperdoos.nl
Weer een heerlijke prijzen dit jaar. Inderdaad grappig om te zien dat de immortal gold bij valk wel goedkoper kan! ook maar meteen eentje van besteld, en nog een karton big 19 en de 6 elements van rubro!

De cakes van Evuco worden wel erg goedkoop nu :D
Red Ruby is een zeer goede cake overigens. 18 i.p.v 12 schots zoals op de site staat. En de 270 gram per cake die vermeld staat klopt ook niet, want is een cake uit 2007.

De Blinking star is ook een aanrader. Zeker nu voor nog maar 50 euro per karton.

Zijn prima cakes om te combineren lijkt me.

Gaat weer helemaal nergens over die korting, wuhahahahah!
Ook die Rubro Gold Immortal hahaha 14 euro lager dan de 'laagste prijs'

Ik vind zoals eerder gezegd dat laatste wel opmerkelijk.
Want volgens mij mocht er niet meer met de prijs gestoeid worden. Ik vind het prima, hoe lager hoe beter;-)
Maar het is wel opmerkelijk. Is er iemand die hier het fijne van weet?

greetzz

wat zouden jullie doen? karton extreme salute van barely legal of karton big 19 van dynasty? ik weet het zelf namelijk egt niet :P

ik zou de filmpjes even bekijken van beide. Ik denk dat ze in kwaliteit vrijwel overeenkomen.
Beste advies is gewoon zelf kijken op het forum.
greetzz

jammer dat er geen kartonnen van dutch thunder, thunderstruck en/of aftershock thunder zijn:(
dan had ik ingeslagen!
dit was vorig jaar ook niet zo, maar het was wel super geweest als ze er dit jaar wel bij zaten!

Back
Bovenaan