Valk Vuurwerk Nijverdal

Er zijn speciale tijden. Tussen 6 en 7 en tussen 7 en 8. Moet ook 2u rijden maar heb er totaal geen probleem mee om 4u op te staan. Heb er nu al zin in!

Dat is inderdaad ook een vraag van mij! Ik moet uit Zwolle komen.Dit doe ik ook zeker wel! maar als ik de bestelling van de kartonnen op haal, kan ik dan ook de "gewone"bestelling ophalen die via de site van 1 december gaat?

Gr, Rick

Dat die Big 19 zo hard gaat verbaast mij niks.
Ik heb even wat speurwerk gedaan.
Als het inderdaad de oude batch ES is dan heb je geweldige cakes :)

Black Hole

Space Odysee
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Stardust

Sunburst
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat blijven dit toch een heerlijke potten. Ondanks al de diversiteit in effecten, tempo etc vandaag de dag blijf ik toch een zwak houden voor in niet al te hoog tempo dikke dreunen met flinke boeketten, heerlijk!
Twijfel over nog een karton haha

niet twijfelen, gewoon doen.
Het is dat ik hier niet heen ga anders had ik zeker een karton gehaald.
Nu is het de super 6-19;-)
Ik houd er ook wel van. lekker rustig tempo. harde burst. heerlijk.
greeetzzz

Hoi, kent iemand de fluitbak machine gun ak47 (900schots) die ook te koop is? En wat zijn de ervaringen? Groet, chevre

Buurtassortiment is besteld.
@koetje: dat lijkt me persoonlijk. ik vindt het tempo van de Big 19 te laag ....

Hoi, kent iemand de fluitbak machine gun ak47 (900schots) die ook te koop is? En wat zijn de ervaringen? Groet, chevre

Ik heb deze 2 jaar geleden gehad.
ik ben er zeker over te spreken.
Lekker tempo en een leuke fluit.
In het aftel gedeelte van vorig jaar staat een film van deze fluit cake waar er 8 tegelijk worden afgestoken.

Ik heb deze 2 jaar geleden gehad.
ik ben er zeker over te spreken.
Lekker tempo en een leuke fluit.
In het aftel gedeelte van vorig jaar staat een film van deze fluit cake waar er 8 tegelijk worden afgestoken.

Thanks! Ziet er inderdaad super uit op het filmpje. Ik weet voldoende:p

Vandaag me rijbewijs gehaald! :D Vanavond meteen bestellen bij valk aangezien ik niet meer afhankelijk ben van anderen :bye:

EDIT: Zojuist een karton BIG19 besteld :) Karton dragon thunders ben ik nog aan het overwegen.

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd Sander, maar laten we hier ontopic blijven over Valk voordat het een felicitatietopic wordt.

Back
Bovenaan