Valk Vuurwerk Nijverdal

Goed om te zien dat het buurtassorti er nu ook bij zit, maar legt deze het niet af tegen de big 19 (prijs/kwaliteit)?

De oude ES, dus de Big 19, zijn/waren de beste 19 shots potten naar mijn mening op de Nederlandse markt. En nu voor een geniale prijs.
Het buurtassortiment is een goede vervanger, vooral omdat het qua prijs een stuk lager ligt dan losse Extreme Salutes.
Als ik jou was zou ik voor de Big 19 gaan, omdat deze meer diversiteit heeft en net als het buurtassortiment luide klappen geeft.
Oh en hij is goedkoper.

Ze zijn nog steeds 9.50 hoor

10 maal excuses, ik zat inderdaad totaal verkeerd te kijken! :rolleyes:

Ik had de Super 6-19 aangeklikt, en zie nu pas dat Big 19 verderop staan. Kortom, de Big 19 zijn de goeie (en goedkopere) versies van de Extreme Salute van de Barely Legal lijn? De enige echte? Die wil ik er dan zeker weten bij hebben :cool:

Ja dat zijn ze:wink:
De oude, de super goede, de geweldige, nu geweldig voor een lage prijs... oke sorry houd al op.

Ik wil graag geloven dat dit die Big 19 de oude ES zijn maar hoe kan het dat deze nu ineens in grote getale tevoorschijn komen waar ze jarenlang nauwelijks te krijgen waren?
Als iemand van Valk dit kan bevestigen, dat dit dus echt de Big 19 is van een paar jaar geleden wil ik ook wel een kartonnetje hebben.

Ik wil graag geloven dat dit die Big 19 de oude ES zijn maar hoe kan het dat deze nu ineens in grote getale tevoorschijn komen waar ze jarenlang nauwelijks te krijgen waren?
Als iemand van Valk dit kan bevestigen, dat dit dus echt de Big 19 is van een paar jaar geleden wil ik ook wel een kartonnetje hebben.

Vanochtend contact gehad via de pm.

Ik stelde de vraag dat ik ook daadwerkelijk de big 19 zou krijgen en niet een extreme salute. Het volgende kreeg ik als reactie:

Hoi Danix

Je krijgt de big 19 en niet de extreme salute maar let op ze worden volop besteld.

groet

------------

Als ik het assortiment van valk zie denk ik dat zij wat oude voorraden bij importeurs hebben opgekocht. Kennelijk toch nog wat goed vuurwerk wat in een hoek heeft gestaan?

Nog maar even snel wat besteld aangezien mijn salaris was gestort!
Totale lijstje tot nu toe:
2 karton big 19/extreme salute
1 karton silver salute
1 karton dragon thunder

Even een klein bericht van Valk vuurwerk:

de kartonnen big19 gaan ontzettend hard...er waren er 150 karton (!) op voorraad...nu zijn er nog net 40 over :D
Dus mocht je nog wat willen bestellen...sla snel je slag! :D

ff kort vraagje,
is big omlabeling van ES? of van Super 6-19? is het allemaal 1 pot nat?
Ik zie met de ES van barely, vuurwerkland, Wolf etc door de bomen het bos niet meer.
greetzz

Ps, Ik zie net dat het niet de ES is hierboven, maar heel veel duidelijker word het nog niet.

Als het goed is komen de Big 19 uit de oude range van ES´s van een jaar of 3-4 geleden. Met de nog echt goede effecten.

En als ik dan zeg dat de oude ES, naar mijn mening de beste 19 shots potten waren op de markt, lijkt me dat een goede toevoeging aan Koetje. En lijkt me dat de Big 19 voor die prijs een werelddeal is.
Had ik nog geld over, had ik nog 3 dozen erbij besteld, maar helaas geld is op:p

Even een klein bericht van Valk vuurwerk:

de kartonnen big19 gaan ontzettend hard...er waren er 150 karton (!) op voorraad...nu zijn er nog net 40 over :D
Dus mocht je nog wat willen bestellen...sla snel je slag! :D

Dat is dan wel heel erg hard gegaan zeg.
110 verkochte kartonnen van een artikel, dat is nog eens lekker weg zetten.
Mooi om te zien dat hier zo veel gebruik van wordt gemaakt.

Waar lezen jullie dat de afhaaltijden 's ochtends vroeg zijn? Zie je die pas na bestelling? Ik kom uit Almere en voor 8 uur ophalen is wel erg vroeg:(
kan ik een karton en en normale bestelling te gelijk ophalen?

Tomaat

Ik zou dat even in een mail aangeven bij hun. Ze zijn de beroerdste niet...volgens mij kun je altijd je afhaaltijd zelf kiezen ? Of zijn er speciale afhaaltijden voor de kartonnen?

Back
Bovenaan