Valk Vuurwerk Nijverdal

Ja dat klopt we zijn bezig met een tweede site
op deze site komen veel acties met dozen voordeel

11,50 voor extreme salute is 38,33 procent van de totaal prijs, ofterwijl 61,66% korting!!!

Ik zou zeggen: kan niet wachten op de andere prijzen!!

Laatst bewerkt:
Hè jongens valk wil een super buurtpakket samen stellen
Wat moet er volgens jullie inzitten aan toppers van de merken die we voeren
En wat mag dat volgens jullie kosten
Als jullie samen het pakket samen stellen zullen wij zorgen voor een super actie prijs

1x Secret salute rubro
1x blow out rubro
1x split desicion rubro
Van der nat? (nog niks van gezien dus word lastig dan)

Zomaar ff een idee :p

Rubro:

Secret Salute 39.95
Heavy Legend16 sh 12.95
Heavy Legend 25sh 19.95
Heavy Legend 36sh 29.95
Heavy Legend 49sh 39.95
Event Cake No.1 32.50
Event stage maker 39.95

Bonfireworks:
Wodka Blue 25.95
Treasure Island 29.95

wolff (Dynasty):
Daybreak 24.50
Panter 35,-
Killing Arrow (vuurpijlen)37.50

Totaal:
11 cakes 1 pijlenpakket 328.15 (adviesprijzen bij elkaar opgeteld)

mooie prijs zou 250 zijn

Lol,

Ik zou zelf iets minder van 1 importeur nemen.
Neem van elke importeur de twee topcakes. Dus cakes die of al jaren eruit springen of die dit jaar zeer veelbelovend zijn.
En kijk of je deze voor een zeer schappelijke prijs kunt neerzetten. Een korting of 30%? Natuurlijk schreeuwen we allemaal om 50 % korting, maar het moet wel haalbaar zijn, ook voor een winkel;-)
Dus twee toppers van elke importeur. Dat zou ik doen.
greetzz

Dat is een lastige,maar goed,hier komt die!

Wat mij leuk lijkt:

1 x Aansteeklont groot

Knal cakes:

2 x Thunder Salute
1 x Silver Salute
1 x Secret Salute

Budget Cakes:

1 x Miracle
1 x Dragon Balls
1 x Midnight Delight
1 x Starlight
1 x Paavu
1 x Epoxi
1 x Niox

Grotere Cakes:

1 x Earthquake
1 x Blessing Pearls
1 x Gorgeous
1 x Treasure Island
1 x City Lights
1 x Orion
1 x Grandula
1 x Odeo
1 x Vaapi
1 x Coco Bolo
1 x Temple of Stone

Is maar een poging,mij lijkt het wel wat. Maar goed,je kan niet iedereen tevreden stellen. En tja wat mag het kosten,ook moeilijk,niet iedereen heeft een groot budget. Mischien,kan het ook anders,dat iedereen,er wat mee kan.

Iedereen heeft weer een andere smaak inderdaad.Misschien een idee dat iedereen zijn eigen pakket mag samenstellen?en dan voor een bepaald bedrag met een bepaalde korting?

Iedereen heeft weer een andere smaak inderdaad.Misschien een idee dat iedereen zijn eigen pakket mag samenstellen?en dan voor een bepaald bedrag met een bepaalde korting?

Dit is natuurlijk een geniaal idee. Maar is dit niet gewoon zeggen:
Je krijgt op 10 cakes 35 procent korting en zoek ze maar uit? Dus dan word het een gewone bestelling met korting, misschien iets meer korting dan dat je normaal zou krijgen met korting.
Dan kun je van elke importeur een aantal cakes selecteren en daaruit mag je dan kiezen of je ze in je pakket wil.
Organisatorische lijkt het me misschien lastig maar het idee is natuurlijk leuk
Zou wel leuk zijn;-)
greetzzz

Dit is natuurlijk een geniaal idee. Maar is dit niet gewoon zeggen:
Je krijgt op 10 cakes 35 procent korting en zoek ze maar uit? Dus dan word het een gewone bestelling met korting, misschien iets meer korting dan dat je normaal zou krijgen met korting.
Dan kun je van elke importeur een aantal cakes selecteren en daaruit mag je dan kiezen of je ze in je pakket wil.
Organisatorische lijkt het me misschien lastig maar het idee is natuurlijk leuk
Zou wel leuk zijn;-)
greetzzz

Ja daar komt het wel op neer.Maar zoals jij zegt zou kunnen,dat je een keuze krijg uit meerdere cake`s per importeur.En op die manier een pakket samenstelt.Dan is het voor iedereen leuk.

psies, dus in de voorverkoop(alleen via internet/folder) een actie met hogere kortingen dan dat je normaal krijgt.
Vervolgens kun je kiezen uit drie cakes per importeur. Dit is dan aan Valk om te besluiten. Het handigst is om dan in dezelfde prijsklasses te gaan zitten.
Dat is misschien niet het eerlijkst als het gaat om kruitgewicht, maar zo houdt je als winkelier wel de financieen goed onder controle. Geef je ook geen cadeautjes weg. Dit vergt wel enig uitzoekwerk, maar ik denk dat als je mensen op die manier kunt laten kiezen tussen topcakes(dus niet alleen freaks) zo'n soort pakket best aan kan slaan. Als winkelier heb je alleen wel genoeg opslagruimte nodig om dit geheel op voorraad te kunnen hebben.
greetzz

Ik hoop dat de site snel online komt, ik ben heel erg benieuwd wat voor gekkigheid we dit jaar krijgen van deze goede winkel!

de vuurwerkshow van valk is bekend
vrijdag 9 december om 8 uur
sportpark van svvn rossinistraat in nijverdal
deelnemende merken zijn.
rubro
wolff
zena
proline
vd nat
bonfire
de show zal eindigen met een grote finale

Back