Valk Vuurwerk Nijverdal

Hey leuk, we gaan het weer over Valk hebben :)

Wat er mist? Ehhhm.... Marijn, Showtime en wat meer producten van Zena zou ik dan zeggen.

mvg

Showtime:

- Blue Fantasy
- Brocade Finale
- Brocade To Color
- Fast Silver Whistling
- Flower Crackling Willow
- Kamuro Finale
- Whirling To Blink

Zena:

- Assorti 20 Shot Cakes
- Assorti Palm Cakes
- Brullende Schwiegermutter Pijlen
- Coupe d'etat
- Golden Willow + Brocade Crown
- Fusion
- Hypnotized
- Light Year Pijlen
- Share The Flare

Sommige Zenaproducten werden wel verkocht hierboven.

:bye:

Ik ben vanmiddag nog bij valk geweest rubro zal ook volop in het assortiment komen valk was ook bezig geweest met marijn maar marijn wil alleen nog dealers die het hele asortiment opnemen en dat is niet te doen ze gaan dit jaar al naar 200 artikelen ik kreeg vamiddag een monster tunderking van rubro om te proberen en ik kan je vertellen dit jaar voor mij geen binkie jongens wat een burst super valk had nog een vraag vorig jaar had er iemand gebeld van vuurwerkcrew om dit jaar een keer langs te komen hoe komt hij met deze mensen in contact

Bastiaan en ik kunnen zo langs voor een bezoekje.
Wonen alle twee dichtbij Nijverdal.
Ik heb er zin aan:p.

Als valk rubro gaat toevoegen dan hebben ze aan mij een vaste klant erbij zeker met die aktieprijzen van vorig jaar die waren top.

Ik ben vanmiddag nog bij valk geweest rubro zal ook volop in het assortiment komen valk was ook bezig geweest met marijn maar marijn wil alleen nog dealers die het hele asortiment opnemen en dat is niet te doen ze gaan dit jaar al naar 200 artikelen ik kreeg vamiddag een monster tunderking van rubro om te proberen en ik kan je vertellen dit jaar voor mij geen binkie jongens wat een burst super valk had nog een vraag vorig jaar had er iemand gebeld van vuurwerkcrew om dit jaar een keer langs te komen hoe komt hij met deze mensen in contact

haahaha tja hij is super die thunderking.
Gr Wim

Valk wil in de maand november een site openen met karton voordeel lijkt jullie dat wat
Met kortingen oplopend tot 50 procent.
Of hebben jullie nog andere ideeën.

50% korting zeg ik ja. Omdat je dan onderscheidend bent van de rest, die 30 tot 40% korting geeft.

Of een freak actie met 40/50 % korting vanaf een bepaald bedrag bijvoorbeeld.

Het is inderdaad niet de eerste winkel, maar wat maakt het uit?
Als het mij de helft van mijn geld scheelt makt het mij niets uit of dit al meerder winkeliers doen:wink:
Ik juich het van harte toe in ieder geval.

het zal mij jeuk wezen of het gekopieerd is. Het is dichter bij mij in de buurt.
Alleen is het wel handig dat valk hier zekerheid in geeft op korte termijn denk ik.
Dat is voor hunzelf handig, zodat ze weten dat er mensen zijn die er gebruik van maken en dat het voor de mensen die er gebruik van zouden willen maken zekerheid is dat het doorgaat.
greetzz

Jongens ik snap niet waarop jullie reageren, niemand heeft iets gezegd over dat het 'gejat' is ofso. Of mis ik nou iets?

Back
Bovenaan