happy4ever1968
VWC lid
Is toch echt geen 426 gram
Bekijk bijlage 43418
Ik kom dit vaker tegen dat ze het kruitinhoud hebben aangepast, ook bij de crashbox is dit het geval. Vind dit op zijn zachts gezegd jammer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is toch echt geen 426 gram
Bekijk bijlage 43418
Acatenango was niet geleverd en ik kon kiezen uit de Serenity of de Mega Willow. Dus dat werd keurig afgehandeld en is iets wat buiten hun macht ligt. Wel het gratis vuurwerk vergeten maar daar had ik ook niet meer aangedacht.
Was je bij de Rijssen of Nijverdal vestiging?
Zelf was ik er de 28ste om half 3.
Wel vreemd zo.
Mijn karton big 19 was ook een beetje klam voelde ik toen ik hem eindelijk open had (kut kooi). Voor de rest had ik dit jaar niks te klagen, al m'n bestellingen goed afgehandeld en kloppend.
Nijverdal, Had hem wel al vroeg via vuurwerkperdoos besteld.
Ondanks dat ik pissig was dat de visions niet kwam en de acatenango helaas er niet meer was, toch met een tevreden gevoel naar huis gegaan. Alles klopte gelukkig, nog een lekker kopje koffie gekregen omdat we moesten wachten op een busje waar de rest van mijn bestelling inzat. Goeie vervangers uitgekozen. Ondanks de niet geleverde producten toch happy met mijn spulletjes.
Heb me best voor jullie gedaan dus hoop dat je te vreden bent hahaha
Ja absoluut een tevreden klant. Gisteren was ik nog pissig door die doos met die moeilijke naammaar autootje was weer goed volgeladen. Maandag naar er-trading en dan ben ik weer helemaal compleet.
Jij was dat toch die de auto voor de deur had geparkeerd ofniet ,je was met je vrouw samen als.ik me niet vergis
Oke ja nou ik heb jou geholpen en je die kop koffie aangeboden hahahah zo kom je nog is mensen tegen die je wel is op de fora's spreekt.
Als je naar alstätte gaat ( alte zollhaus) dan doe saskia en ria de groeten van me hahahah
Oke ja nou ik heb jou geholpen en je die kop koffie aangeboden hahahah zo kom je nog is mensen tegen die je wel is op de fora's spreekt.
Als je naar alstätte gaat ( alte zollhaus) dan doe saskia en ria de groeten van me hahahah
Ik was je naam al bijna vergeten lol, maar heb ook nog even met jou gesproken. Ging lekker snel trouwens, zeker voor herhaling vatbaar![]()
Klopt nou weet ik het weer ja ,ja zie op die dagen zoveel freaks dat je op een gegeven moment dingen vergeet hahahhaDionysusje zei nog oh die heb ik volgens mij wel eens voorbij zien komen.
Jij stond buiten de deur dozen los te maken en kooien te verwijderen volgens mij, was de 28e rond een uur of 10 s'morgens. Had een blauwe jas aan spijker broek witte schoenen lolz.
Kreeg in 1e instantie te kleine gratis vuurwerk pot, toen zei ik dat Rene op vuurwerkcrew had gezegd dat gratis vuurwerk ook telde voor eerdere bestellingen. Toen zei jij 'Oh zit jij ook op VWC'
Maargoed, je zal wel meer VWC'ers tegen zijn gekomen de laatste dagen![]()