[Valk Vuurwerk] LIMITED EDITION 100

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1103
Artikelnaam: LIMITED EDITION 100
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 100 schots
Effectomschrijving: 4 Dikke cakes van 25mm en totaal meer dan 1400 gram kruit. Gouden staarten naar grote gouden willowS met rode en groene glitter tail Burst red and green coocnut with golden chry+ Blue tail burst ti-golden willow. Brocade crown king met rode glitter tips. Color glittering tail up to burst crackling.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud:
Richtprijs: € 129,95
Voorverkoopprijs: € 59,95

limited_edition_100.jpg

Had deze gekregen, ter vervanging van een product welke niet leverbaar was. Evolution Fireworks kwaliteit voor een Valk prijsje. Dikke prima!

Gave box voor het geld. Alleen het tempo viel me een beetje tegen dus volgend jaar per 2

Hier idemdito...
De waarschuwing "Gone in 20 seconds" is niet geheel terecht, want volgens mij lag het tempo per cake zeker iets lager.

Heb 1 "limited box" in 2 delen gestookt, 2 cakes achter elkaar.
Daarna maar 2x 2 tegelijk en dat geeft wel echt een ram effect.

Ik neem dus daar geen genoegen mee. Ben benieuwd hoe het morgen gaat. Wat ik bestel wil ik hebben klaar.

Dingetje is wel dat je de valk limited 100 besteld, niet 4 fast or furious cakes.. Wel flauw dat ze er wat anders in stoppen dan vorig jaar maarja

alhoewel, ik zie net dat er op hun site bij dit product wel een hele effectomschrijving staat met NEM enzo erbij. Wss wijkt dit dus wel af dit jaar met de andere rubro cakes, dan heb je nog wel een oke argument denk ik

is wel beetje een zooitje vandaag bij valk ene besteling wat anders geleverd dan besteld heb en de 2 besteling bij per doos waren ze box vergeten kwam telaat aghter maar rene lost het wel op dus das wel perfect van hun en bij valk box 3 zitten 3 ouwe poten in die niet thius kan brenegen van rubo met cijfer 1 en 5 en 6 er op

Jk heb ook de limeted 150 en prof 80 blok. Ik ga het de 31e ophalen. Maar wat ik zo lees zitten er andere cakes in. Waarmee moet ik akkoord gaan en waarmee niet?

Back
Bovenaan