[Valk Vuurwerk] BRUUTTT! 50 Schots *NIEUW 2025*

RickGAE

VWC lid
Artikelnummer: 59
Artikelnaam: BRUUTTT! 50 Schots
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 50 schoten
Effectomschrijving: Dikke finale box turbo snelheid in deze 50 schots topper. De aller dikste rammer van 2025!
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 1/6
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...
bruuttt-68c2a1dfe6f30765081399[1].png

Ben benieuwd hoe die in de straat is! Tikje ver om alleen hiervoor die kant op te gaan, maar misschien krijg ik mijn broer zover.

Terra motto style,leuk om er een paar strak gekoppeld in een finale te verwerken
Precies dat.
Na de deceptie van de Valk Ti Thunder (Rubro Air Damage) van vorig jaar. Wat plots een crackling cake was ipv Ti Salutes, mag hij in de herkansing met de Bruuttt. Enkele kartonnen van deze samen met de Howl. Zelfs bij een tegenvallende kwaliteit, maakt de kwantiteit het goed.

Precies dat.
Na de deceptie van de Valk Ti Thunder (Rubro Air Damage) van vorig jaar. Wat plots een crackling cake was ipv Ti Salutes, mag hij in de herkansing met de Bruuttt. Enkele kartonnen van deze samen met de Howl. Zelfs bij een tegenvallende kwaliteit, maakt de kwantiteit het goed.
Jammer dat er niets bekend is qua kruitgewicht en prijs ?

€150 voor een karton van 6 stuks op VWPD.

Kruitgewicht verwacht ik tussen de 250-350 gram. Heb een dummy foto gezien, maar niet dat detail. Wellicht kan @subarufreak dat bevestigen.

Samen met wel / geen reservelont?

Tja Valk/VWPD, mooi verhaal geloof dr weinig van.
Ben ik wel eens speciaal heen gereden voor knalblokken all-at-once.
Vooraf over gemaild, nagevraagd met ophalen, zit er echt in. Maar niks was minder waar toen kooi eraf was.
1 grote leugen waren gewone knalblokken…..

Vooraf over gemaild, nagevraagd met ophalen, zit er echt in. Maar niks was minder waar toen kooi eraf was.

Pfoe dat is niet best..?

Dat is VWPD nou eenmaal per karton, dire zetten zo belachelijk veel weg dat de kooien er om blijven. Les geleerd zou ik zeggen, ik vraag bij de Big 19 of ze de kooi er even afhalen zodat ik kan checken dat ik ook daadwerkelijk 6 keer 2 dezelfde cake gekregen heb. Neem ook altijd zelf een blikschaartje mee met de afgaaldagen. Nu zijn ze bij VWPD echt de moeilijkste niet als je het netjes vraagt is mijn ervaring.

Was dat toen niet een fout ook vanuit (rubro)

Weetniet zeker meer hoor maar zag toen iets voorbij komen hahah

Dat klopt 024. Ik wilde hier eigenlijk al niet op reageren maar zal het toch maar weer doen. Wij kregen vanuit rubro dozen geleverd met de goede nummers. alleen daar bleek dus achteraf de verkeerde cakes in te zitten. En aangezien wij bij vuurwerk per DOOS niets losmaken konden wij dat ook niet weten.

Back
Bovenaan