[Valk Vuurwerk] Big Valk 19 [Ass.]

Dus dat wil zeggen dat het dit jaar ook niet betrouwbaar is? Volgens mij is dit het eerste jaar dat ik er wat over lees. Kan een slechte batch zijn. Wil niet zeggen dat wat er nu komt ook slecht is.
Klopt heb je gelijk in. Ik geef het alleen aan of waarschuwing. Van team Valk in ieder geval geen reactie op mijn mail of via dit forum gezien dat probleem is opgelost o.i.d.

Zoals subrubriek heeft aangegeven is dat wij dit probleem bij rubro hebben neergelegd. Die gaat over het geleverde vuurwerk. Wat die er mee doen is aan hun.

Degene die ik had waren anders prima. Nooit problemenmee gehad eigenlijk. Wat niet wegneemt dat er eens een verkeerde set tussen kan zitten.

hoeft ook geen productie probleem te zijn ,een onhandige/slechte heftruckchauffeur die een keer met zijn lepel en paar palletjes aantikt of een orderpicker die effe net te lomp is ,kortom kan van alles zijn ,maar dan zie je meestal al iets van schade aan het product ,had het verleden jaar met een riessenknaller blokje ,zag bij het ophalen al een beschadiging aan de box en dacht hmm zou wel goed zijn ,deze knalde niet uit elkaar maar stopte gelukkig gewoon bij de overgang naar de 2e cake op de plek ook waar de beschadiging zat ,dus let vooral zelf ook even op als je het ophaalt ,zie je iets afwijkends, vraag dan gewoon om een andere ,je winkelier zou het waarschijnlijk zelf in alle hectiek en drukte zelf niet opvallen 👍:thumbsup: ps mits het er dus opvallend veel zijn van 1 product uiteraard dan kan je wel aan een productiefout gaan denken

Back
Bovenaan