[Valk Vuurwerk] Big Valk 19 [Ass.]

Hier ook 2x 6 gehad (lucky 19).
Deden weer gewoon wat ze moesten doen. In 3 sets van 4 geschoten voor de nieuwjaarsvisite.

Nee hoor, deze is al jaren kooiloos. Maar presteert zoals vanouds.

Hier van de 24 stuks geen uit elkaar ploffende exemplaren gehad gelukkig.
oo dat had ik niet verwacht, maar goed nieuws dus en deze komen er voor mij volgend jaar zeker weer bij. waren echt hele goede cakes.

Goedenavond

Omdat?? .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Goedenmorgen,

Omdat ik een opmerking maakte dat bij mij 3 van de 6 cakes uit elkaar klapte na een paar shots,

Jullie reactie daarop was dat ik de enigste was met de klacht dat ze na een paar shots al uit elkaar klapten.

Vervolgens zijn er meer mensen met de klacht dat dit gebeurt is en en reageren jullie meer nergens op.

Maar blijkbaar is de klacht niet ongegrond en zijn er toch meer freaks met deze klacht
laat staan van de consumenten die van deze site het bestaan niet eens afweten
Waar dus het grootste gedeelte heen is gegaan.

Dus hoop dat jullie de klachten nu wat serieus gaan nemen, en dat je eventueel een terugkoppeling doet naar de leverancier over deze klachten.

Ik geef jullie absoluut niet de schuld dat dit gebeurt is, dat wil ik er wel even bij gezegd hebben.

Goedenmorgen,

Omdat ik een opmerking maakte dat bij mij 3 van de 6 cakes uit elkaar klapte na een paar shots,

Jullie reactie daarop was dat ik de enigste was met de klacht dat ze na een paar shots al uit elkaar klapten.

Vervolgens zijn er meer mensen met de klacht dat dit gebeurt is en en reageren jullie meer nergens op.

Maar blijkbaar is de klacht niet ongegrond en zijn er toch meer freaks met deze klacht

Dus hoop dat jullie de klachten nu wat serieus gaan nemen, en dat je eventueel een terugkoppeling doet naar de leverancier over deze klachten.

Ik geef jullie absoluut niet de schuld dat dit gebeurt is, dat wil ik er wel even bij gezegd hebben.
Goedenmorgen.

Ik snap je punt of misschien wel je "frustratie" , maar dat wij of ik niet reageren wil niet zeggen dat wij intern of achter de schermen niks doen met deze info 😉, natuurlijk lezen wij "onze" topics mee zodat we weten wat er speeld en hoe onze producten presteren.
Uiteraard koppelen wij dit soort punten en info terug naar de importeur al dan niet de fabriek waar het gemaakt word, zodat hier naar gekeken word enof betere controle op komt .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Beste team Valk,

Wij kunnen/konden niet zien of jullie de meldingen serieus namen. Het laatste wat je wilt is dat zo,n cake bijvoorbeeld bij een jeugd kampioensfeestje wordt afgestoken en het mis gaat.

Het gaat bij mij ook alleen maar om dit product. Voor de rest prima vuurwerk en afhandeling bestelling lekker vlot.

Goedenmorgen,

Als 3 van de 6 cakes bij mij uit elkaar klappen dan bewaar ik ze en ga ik daar zeker mee terug naar de winkel.Ook met vuurwerk heb je garantie op een product.

Back
Bovenaan