[Valk Vuurwerk] Big Valk 19 [Ass.]

De Lucky Nr19 van dit jaar deden het nog beter dan de vorige Valk Big 19.
Super goede burst en een ietsjes hoger tempo (al schiet ik ze alsnog per 2 of meer).

Niet al te gekke stijghoogte, maar mooie doffe burst.
Dit jaar zaten ze niet in een kooi. Gewaagde keuze, maar ging lekker!

De 'nieuw' valk 19 shots cakes presteerde gewoon naar behoren.
Echter vind ik een prijsstijging van 50% veel te veel.
Hopelijk zijn ze dit jaar weer iets scherper geprijsd zodat ik weer 12 stuks kan bemachtigen.

De Lucky Nr19 van dit jaar deden het nog beter dan de vorige Valk Big 19.
Super goede burst en een ietsjes hoger tempo (al schiet ik ze alsnog per 2 of meer).

Niet al te gekke stijghoogte, maar mooie doffe burst.
Dit jaar zaten ze niet in een kooi. Gewaagde keuze, maar ging lekker!

Toevallig ook een filmpje van 1 losse (oude type Big 19, waarvan helaas de reservelont weigerde):

En een video van 3 stuks tegelijk (1x Big 19, 2x Lucky Nr 19).

Vorig jaar kreeg ik deze ipv van de bombxl 25 shots box. Kwam ik pas achter toen ik weer terug in amsterdam was. Nou kan zeggen wat een gruwelijk cakes waren dat zeg! De burst voelde je letterlijk door je lichaam niet normaal!!

Laatst bewerkt:
Ik had hier ook een karton van besteld bij vpd, 3 van de 6 cakes knalden naar een paar schoten helemaal uit elkaar, ik bestel hem niet meer, want dan is €90 voor een karton wel echt duur.

Ik had hier ook een karton van besteld bij vpd, 3 van de 6 cakes knalden naar een paar schoten helemaal uit elkaar, ik bestel hem niet meer, want dan is €90 voor een karton wel echt duur.
Goedenmiddag

Das jammer te horen maar wel de enige die dit probleem heeft gehad .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmiddag

Das jammer te horen maar wel de enige die dit probleem heeft gehad .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Ik zeg ook niet dat het jullie schuld is, kan gewoon ook een productie fout zijn geweest of dat de doos een dauw heeft gehad met transport. risico is natuurlijk altijd aanwezig dat er 1tje uit elkaar klapt of weigert, maar 3 van de 6 uit 1 doos gaat wel iets te ver als je het mij vraagt.
Maar ben gelukkig niet de enigste 😉

Back
Bovenaan