Valk thunderking double bang edition

ajaxciedjuhh

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Valk thunderking double bang edition
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Stuks: 36 stuks
Effectomschrijving: chrysantium mine met dubbele insert.
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

Goed bedacht!
Vraag me alleen af of dit zo slim is, ook hier gaat weer veel letsel door komen door verkeerd gebruik.
Op deze manier dwing je de politiek om vuurwerk te verbieden omdat we ons zelf niet aan willen passen aan hun regels....

Goed bedacht!
Vraag me alleen af of dit zo slim is, ook hier gaat weer veel letsel door komen door verkeerd gebruik.
Op deze manier dwing je de politiek om vuurwerk te verbieden omdat we ons zelf niet aan willen passen aan hun regels....
Letsel door verkeerd gebruik krijg je niet alleen met thunderkings… en als ze hier niet meer te koop zijn gaan ze ze wel in België halen. Als iedereen ze fatsoenlijk gebruikt gebeuren er ook geen ongelukken

Letsel door verkeerd gebruik krijg je niet alleen met thunderkings… en als ze hier niet meer te koop zijn gaan ze ze wel in België halen. Als iedereen ze fatsoenlijk gebruikt gebeuren er ook geen ongelukken

Helemaal mee eens, alleen denk ik dat we allemaal weten dat thunderkings,voornamelijk onder de jeugd keuze nummer 2 (romeinse kaarsen nr 1) is om op elkaar mee te schieten.
Prima als ze ze in belgie halen dan kunnen we als nederlandse liefhebbers zeggen dat het uit belgie komt. Nu is het ons vuurwerk wat voor problemen zorgt.

Als ik me niet vergis is dit een omlabeling van die van Rubro en Mania toch? Uitwerking is namelijk identiek.

Als ik me niet vergis is dit een omlabeling van die van Rubro en Mania toch? Uitwerking is namelijk identiek.
Er staat groot Rubro op de verpakking, denk dat je gelijk hebt :wink: Sowieso heeft Valk veel omlabelingen van Rubro onder eigen merk. Prima spul over het algemeen.

Er staat groot Rubro op de verpakking, denk dat je gelijk hebt :wink: Sowieso heeft Valk veel omlabelingen van Rubro onder eigen merk. Prima spul over het algemeen.
Oja hahaha, helemaal gemist :frusty: Maar inderdaad veel omlabeling die prima/goed presteren.

Goed bedacht!
Ik begrijp het ook niet zo goed, ze graven hun eigen gat op deze manier.

Volgens mij heeft de branche besloten dit soort artikelen nog in de uitverkoop te doen en niet meer te importeren. Het probleem lost zich dus vanzelf op. Mja, met dat vuurwerkverbod is alles dus 2 jaar opgeschoven. Dus als je ze wilt hebben nu groot inslaan. Voordeel daarbij is dat dit dan ook minder in de handen van de jeugd terecht komt maar in die van de freaks die er (toch?) normaal mee omgaan:wink:

Volgens mij heeft Gizmo dit ook al eens aangegeven. Hij kan dat in elk geval bevestigen (of rechtzetten als ik nu desinformatie verspreid):wink:

Volgens mij heeft de branche besloten dit soort artikelen nog in de uitverkoop te doen en niet meer te importeren. Het probleem lost zich dus vanzelf op. Mja, met dat vuurwerkverbod is alles dus 2 jaar opgeschoven. Dus als je ze wilt hebben nu groot inslaan. Voordeel daarbij is dat dit dan ook minder in de handen van de jeugd terecht komt maar in die van de freaks die er (toch?) normaal mee omgaan:wink:

Volgens mij heeft Gizmo dit ook al eens aangegeven. Hij kan dat in elk geval bevestigen (of rechtzetten als ik nu desinformatie verspreid):wink:

Bij deze bevestigd!! :thumbup:

Waar zijn deze 25mm te koop van Valk?[

QUOTE=subarufreak;1271430]Goedenmorge
Ja deze is vanaf dit jaar nieuw en mag aangezien dit een dubbelschot bevat met mine.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk[/QUOTE]

Dat verbod komt er echt wel, daar gaan die paar thunderkings nu echt niet veel aan veranderen.

Als ze al het leuke kleine vuurwerk eruit halen dan is de lol er voor de jeugd ook snel af. Die paar grondbloemen en knetterfonteinen die je dan nog hebt zijn niet interessant.

Maar goed om te weten want dan moeten we de thunderkings die er nu zijn maar goed inslaan :wink:

Waar zijn deze 25mm te koop van Valk?[

QUOTE=subarufreak;1271430]Goedenmorge
Ja deze is vanaf dit jaar nieuw en mag aangezien dit een dubbelschot bevat met mine.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Euhhh... Bij Valk... :cool:

En het origineel bij zo'n beetje elke Rubro en Vuurwerkmania Dealer.

Ik begrijp het ook niet zo goed, ze graven hun eigen gat op deze manier.

Sinds die normale single shot niet meer mag, zijn dit soort alternatieven op de markt gekomen. We hebben deze kwestie al eens eerder behandeld op dit forum. Inderdaad, ze gaan (via BPN geloof ik) akkoord met een ban op single shots en komen vervolgens weer hiermee, ongelooflijk eigenlijk.

Back
Bovenaan