Vakantiehuisje Duitsland

Zit er zelf aan te denken om een huisje te huren en het niet perse daar af te steken. Je hebt 2 volle dagen; auto vullen en ergens naartoe rijden waar vuurwerk afgestoken mag worden en daar wat afsteken

Zit er zelf aan te denken om een huisje te huren en het niet perse daar af te steken. Je hebt 2 volle dagen; auto vullen en ergens naartoe rijden waar vuurwerk afgestoken mag worden en daar wat afsteken
Denk als je bij die rustplekken langs de autobahn gaat stoken met een groep freakies, dat je daar niemand tot last bent.

Overigens zie je dat de Duitsers zelf ook doen, op de Berlijn YouTubers na. Die staan allemaal op industrieterrein en buiten dorp of stad.

zou zelf idd ook sneller voor Polen of Tsjechië gaan ,goedkoper ,minder regels en dikker vuurwerk qua regelementen (zie tsp geregeld in polen vieren)

Een heel bungalowpark afhuren, freaks only, wel met de voorwaarde dat daar vuurwerk afgestoken mag worden natuurlijk. Dan kunnen we mooi een paar huisjes gebruiken als bunker ook :wink:

2025: In heel NL wordt vuurwerk afgestoken. Mensen die een hekel hebben aan vuurwerk huren een vakantiehuisje op een park dat vuurwerkvrij is.
2026: In heel NL is een vuurwerkverbod. (Wat overigens massaal genegeerd wordt) Verantwoordelijke stokers huren een vakantiehuisje op een vakantiepark waar vuurwerk afgestoken mag worden.

2025: Hulpverleners hebben het druk en worden belaagd door dronkaards en raddraaiers met (voornamelijk illegaal) vuurwerk.
2026: Hulpverleners hebben het druk met het beboeten en arresteren van de spreekwoordelijke vader met een meterpakketje fonteinen. En worden belaagd door dronkaards en raddraaiers met (voornamelijk illegaal) vuurwerk.

Hey zelf gezellig maken toch! Partytentje, speakers, BBQ'tje met bratwurst. Sanitaire voorziening op loopafstand en genoeg zitplekken

't zou mij te druk zijn met een snelweg op de achtergrond. En trouwens ook met een boombox.
Maar goed. Ik heb autisme. Ik ben meer van één ding tegelijk. Het geluid van het vuurwerk zelf is genoeg voor mij. Maar neem mij niet als standaard. 😀

Back
Bovenaan