Vaessen & Venrooij - 'Oud en Nieuw zoals het hoort te zijn'

Mooie filmpjes!

Dat geluid van die black thunder in het donker! Heerlijk gewoon!
Dat zijn van die momenten waarop ik blij ben dat ik een nieuwe sub-woofer heb :D

Die hot chains was ook erg mooi! En dan te bedenken dat ik die gratis had gekregen als ik voor 50e minder vuurwerk had gekocht... Had nu de Rock&Roll gekregen, wat een afknapper.

Maargoed, een topic om in de gaten te houden hierzo, zeker als de filmpjes beter worden naarmate de dag dichter bij komt.

Die event rockets komen niet slecht voor de dag zeg!
Leuk topic en leuke sfeerfilmpjes ook.
Bedankt voor het delen!

Thanks voor de comments! De Hot chains was inderdaad een geweldig ding en de black thunder had een heerlijke knal! De echte grote projecten zullen gepost worden in December, dus dat is zeker iets om naar uit te kijken.

@ ischa , de event rockets vielen eigenlijk erg tegen, zal nog een aantal filmpjes ervan uploaden maar ze zijn het geld niet waard.

geweldig topic, Filmpjes zijn goed overzichtelijk en erg mooi. Heb je gelijk effe gesubscribed op youtube, Ga zo door man.

Leuke filmpjes, altijd erg vermakelijk echt vuurwerk zoals het hoort;).

Die flare is trouwens munitie en daar wil jij en je maatje zeer zeker NIET mee gepakt worden.. Kijk uit met die shit!

Thanks voor alle reply's! Fijn om te horen dat de filmpjes in smaak vallen, daar doen we het uiteindelijk voor (en uiteraard ook voor ons zelf :D)

Van die Flare, ik wist niet dat het munitie was, er zit wel iets van een serienummer op dacht ik. Hoe hij het precies mee gekregen heeft weet ik niet en heb ik niet naar gevraagd, maar vond het zelf wel vreemd :)

Was wel echt een stoer ding, hij had er 3 van en het verlichte alles extreem, zelfs met de mist.

Thanks voor alle reply's! Fijn om te horen dat de filmpjes in smaak vallen, daar doen we het uiteindelijk voor (en uiteraard ook voor ons zelf :D)

Van die Flare, ik wist niet dat het munitie was, er zit wel iets van een serienummer op dacht ik. Hoe hij het precies mee gekregen heeft weet ik niet en heb ik niet naar gevraagd, maar vond het zelf wel vreemd :)

Was wel echt een stoer ding, hij had er 3 van en het verlichte alles extreem, zelfs met de mist.
hier ook iemand in de straat die krijgt ze mee als ze bijna verlopen zijn.
zijn wel extreem vette dingen maar zou ze zelf nooit gebruiken omdat de straffen niet mild zijn.

Het lijkt er op alsof mijn post een beetje raar doet, dus ik ga nu gewoon losse filmpjes posten!

HET IS 1 DECEMBER!!! Dat vieren we met ons Heavy 5 project!!
Helaas heb ik dit niet zelf gefilmd, ik was te druk bezig met het stoken. Ik heb 2 filmpjes, de eerste is gefilmd met een wat oudere telefoon, maar het komt alsnog goed over vind ik.

Je ziet dat 1 pot een soort van losse flodders naar links schoot, echter deze ontploften niet en we hadden genoeg afstand gehouden van het publiek. Veiligheid boven alles! Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=HMI1pvB2mbY

Dan nu het tweede filmpje, deze is gemaakt met een Iphone, gefilmd door de zus van een vriend van me. Ze woont zelf in Engeland, wat het Engels verklaart, enjoy!!

http://www.youtube.com/watch?v=aYyOvYGrM6U

Enorm vet! Je hebt trouwens in vergelijking met de iPhone (4?) wel een slechte kwaliteit camera! :P

Nu kom ik weer in de verleiding om nog 2x Heavy 4 te kopen en hetzelfde te doen ;P

Dat was niet mijn telefoon, de meeste filmpjes die je ziet op de begin pagina zijn gefilmd met die van mij (Galaxy S)

Ben blij dat er met de Iphone 4 idd ook nog wat gefilmd is, dit jaar gaan we de filmpjes met een betere camera opnemen :)

Als je op pagina 1 kijkt, daar zie je alle filmpjes met de Galaxy S ;-) , is erg goede kwaliteit vind ik.

Enfin, even een bedankje aan Viva la Bang, hij heeft mijn topic gefixed en zal updates die ik plaats in de eerste post erbij voegen. Thanks!

:D

Back
Bovenaan