Vanavond ben ik naar dit showtje geweest

Viel niet tegen! Ik heb me prima vermaakt. Rond 21:30 uur kwam ik aan. Ik zag de bus van Katan al staan, maar het veld was nauwelijks afgezet. Met andere woorden: ze moesten nog beginnen met opbouwen. Ik liep een rondje over de kermis, en ging om 22:15 weer kijken. Toen werd net het veld goed afgezet en de mensen binnen het gebied weggebonjourd. Ik dacht al: 22:30 uur halen ze niet. Dus ik vroeg aan een medewerker van Katan hoe laat het zou beginnen. Er bleken zo'n 60 tot 70 cakes te komen. Rond 23:00 uur zou het beginnen. Dat is mooi, want om 22:30 uur was het nog te licht naar mijn mening. Dus weer een rondje over de kermis gelopen, wat bijzonder gemoedelijk en gezellig was.
Om 22:45 uur was het goede vol rondom het grasveld. De halve wijk leek op het gras te picknicken. Ik zocht een mooi plekje vooraan op (geen probleem; iedereen zat op de grond, en wilde dus niet tegen de dranghekken aan kijken). Ik zag nog drie fotocamera's op statieven staan, maar de fotografen kende ik niet. Niet toevallig VWC'ers...?
De show begon keurig om elf uur. Alles werd met de hand geschoten. Er was een kleine intro, en ook een kleine finale. Maar de hoofdmoot was een behoorlijke rommelpot. Kwalitatief prima vuurwerk hoor, maar zonder thema's of tempoveranderingen. Gewoon lekker potten wegraggen. Ik herkende niet één pot. Ik geloof dat (vrijwel) alles de Katan huismerk lijn was, maar wat ik heb gezien weet ik dus niet. Morgen post ik misschien nog wat foto's.
Het geheel duurde tien minuten en tien seconden. En aangezien YouTube video's van max tien minuten accepteert, moest ik mijn film onderbreken aan het laatste eind. Anders kon ik het niet uploaden. Dus hier is de eerste 9:49 minuut: morgen de laatste halve minuut (die weinig boeiend is

).
Ik kan de HD versie sterk aanbevelen om
via YouTube te kijken!