Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Waar: Utrecht
provincie : Utrecht
wie : nog niet bekend
kaliber : nog niet bekend
tijdstip : 22.00 uur
Wanneer: vrijdag 3 juni 2011
Bij de jaarbeurs? Oh...dat is veranderd dan. Vorig jaar was de kermis (en de bijbehorende vuurwerkshow) nog bij de Maliebaan. Het jaarbeursterrein biedt misschien meer ruimte om lekker los te gaan? Laten we het hopen.
Ik vind dit ook erg raar woon zelf namelijk 2min lopen van de jaarbeurs af en heb nog niks gehoord over een eventuele vuurwerkshow.Ik neem aan dat het vanaf het parkeerterrein geschoten wordt.
UPDATE:
Ik denk dat je een foutje heb gemaakt moontan dat je niet de jaarbeurs in utrecht bedoeld maar dit:
Roden - 3 Juni 2011 Welk bedrijf verzorgt dit evenement:
Wagenvoort Vuurwerk uit Wapenveld. In welke stad/dorp neemt het plaats:
Roden. Welk kaliber vuurwerk wordt er gebruikt:
Consumenten vuurwerk (Meer dan 100kg.) Om hoelaat ongeveer begint het:
tussen 22:00-23:30 uur. Wat is het adres:
Hoofdweg. (Jaarbeurs van het Noorden.)
Vuurwerk vindt plaats op het terrein van Jaarbeurs van het Noorden.
Die show heeft al een eigen topic. Ik ga er dus vanuit dat Moontan geen fout heeft gemaakt.
Desondanks kan het altijd voorkomen dat een show niet doorgaat. Dat hier op VWC een topic staat, betekent meestal alleen dat er een ontbrandingsvergunning is verleend. Indien er niet genoeg geld beschikbaar is, kan de show niet doorgaan.