[UtBunkertje film] Compilatie jaarwisseling

Lev-he

VWC lid
Beste freaks,

Ik heb eindelijk een goede manier gevonden om mijn filmpjes te bewerken.
Om er mee te beginnen, heb ik een compilatie gemaakt van het geen wat we afgelopen jaar hebben op zitten stoken.
Moet wel zeggen dat het elk jaar wat minder wordt, kwa aantallen en budget.
Maar gekkehuis was het zeker weten weer.
Ik heb het filmpje op youtube gezet en op de Pyroworld server, waarvoor mijn grote dank voor het hosten ervan.

Enjoy!

vuurwerk_2007-2008_014-border.jpg

vuurwerk_2007-2008_020-border.jpg

vuurwerk_2007-2008_028-border.jpg

Download het filmpje met Winrar ingepakt, *HIER* .

Bekijk het filmpje via youtube (weliswaar slechtere kwaliteit) hieronder:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Grtz Lev-he

Laatst bewerkt:
Geweldige film Peter.
Filmjes van de straat zijn nog het leukste om naar te kijken.
Heerlijk ook die aanstekelijke lach van jou, die ik mij goed kan herinneren toen we naast elkaar stonden bij de demo,s van Wolff en Hardix.

Bedankt voor het delen.

:bye:

Haha, geweldig filmpje man, de echte sfeerbeelden! :D
Ik zit hem te kijken en alles kwam me zo bekend voor joh, blijkt dat je hem eerder dit jaar al eens op YouTube hebt gezet; http://nl.youtube.com/watch?v=VjqNpXR_9Lo :wink:

Gewoon weer gekeken, blijft leuk, het rookpotje werkte uitstekend haha en ik vind die chainthunders in de mist wel héél gaaf hoor, ben er jaloers op! :D

Ja klopt Mike. Maar dat filmpje was met erg slechte geluidskwaliteit.
Was niet om aan te horen, vond ik zelf.
Had vorige jaarwisseling weliswaar minder vuurwerk dan normaal, maar heb gigantisch genoten. Wat betreft de Chainthunders, die gingen ook weer bizar hard maar ook snel. Als je goed kijkt, zie je de derde CT van links in 1 seconden opbranden (van beneden naar boven). Gekkehuis!
Bedankt voor de reacties.

Leuk filmpje hoor!

En dat zie je niet vaak, dat de hele straat blank staat van één rookpot! Grandioos.

Apart om dit nu terug te zien. Je verwacht dit in januari of in november/december maar niet echt in mei en zeker niet als het zulk weer is. Behoorlijk contrast zeg. Maar wel leuk om nu al dit te mogen aanschouwen. Bedankt.

Had echt behoefte aan dit filmpje! :D

Geweldig man! Wat een heerlijke rookbommen! Die Chainthunders zijn echt goed gelukt! Jammer van de rook maar had ook niet anders verwacht he!

Nu is het me duidelijk waarom er overal zon ontzttend dikke mist was, te gek voor woorden dat jullie dit veroorzaken.

Zonder gekheid, dit is mooiste rook bom die ik ooit heb gezien, echt supper mooi.

Verde heerlijk filmpje om n de juiste stemming te komen.

Bedankt jongens. Het was zeker bizar. De grote rookbom (in blik op de foto) bleef echt wel 10 minuten door roken. Met dikke rook.
Schijnt uit Rusland en omstreken te komen.
Dit filmpje is een heerlijke herinnering eraan.

Als ik het goed heb simpele pijlen uit Duitsland (aldi & Lidl). Het waren in ieder geval geen bijzondere.

Nou, ik vond de pijlen op het filmpje toch best wel mooi met die dubbele boeketen,dat zie je niet vaak:bye:

Ik zie trouwens op de foto een goedkoop soort meter pakket, kubusbommetjes en thunderbombs. Op welk moment van de dag zijn deze afgestoken als ik vragen mag?

Back
Bovenaan