UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een internet- of discussieforum, meestal gewoon forum (meervoud: forums of fora) is een online discussieruimte tussen verschillende gebruikers. Deze gebruikers plaatsen berichten en kunnen 'asynchroon' met elkaar overleggen; de bijdragen worden gearchiveerd en de discussie kan over een langere periode verdergaan.

Wat ik de afgelopen 25 jaar heb bijgedragen aan de pyro-communtiy kun jij niet beoordelen.
Ik ben een realist, voor goodtime bedtime stories moet je bij iemand anders zijn.

Ik wil niet pittig reageren, maar je registratie datum zegt al genoeg.
Moest het ff kwijt !

Al is de zin van: sommige partijen vinden dit belachelijk wel weer hoopvol. Nu maar hopen dat dat de grootste partijen zijn

Wellicht loopt het uit op een typisch Nederlandse Polder deal en wordt alleen de afsteektijd beperkt. Het ziet er hoe dan ook zorgelijk uit aangezien momenteel weinig sectoren gespaard worden.

Wellicht loopt het uit op een typisch Nederlandse Polder deal en wordt alleen de afsteektijd beperkt. Het ziet er hoe dan ook zorgelijk uit aangezien momenteel weinig sectoren gespaard worden.

Ook mijn stiekeme hoop.

Ik mis in de uitlatingen van Bruls overigens het woord 'zorg'.

Tijdens de afgelopen jaarwisseling waren er in totaal 1.300 vuurwerkslachtoffers. Daarvan moesten er 385 worden behandeld op een spoedeisende hulp-afdeling. 42 mensen moesten in het ziekenhuis worden opgenomen, en hielden dus ziekenhuisbedden bezet.....

Zo zie je maar weer dat de linker macht heftiger wordt en menig 1 het steeds meer gaat zien of voelen. Laat rechts nu maar op staan en een tegen geluid maken. Aan de andere kant als er nu een verbod komt kan vuurwerk geen oorzaak zijn, juist de eventuele rellen met alcohol of drugs erbij. Wie niet horen wil moet het maar voelen

Ik hoop op t allerbeste maar als ik heel eerlijk ben zie ik het zeer somber in, en dat is tegen mijn natuur in omdat ik een positief mens ben..... Ik ga het volgen morgen!!

Mijn hoop maakt steeds meer plaats voor angst. Een ‘tijdelijk’ verbod van een jaar zal direct uitmonden in een definitief verbod. Een definitief verbod was sowieso al een kwestie van tijd. Dit maakt het voor de politiek makkelijk om door te voeren.

Veel freaks zullen ook veel geld verliezen. Best wat freakshops vallen om bij een verbod van een jaar. Uitgaven zijn reeds gedaan, inkomsten blijven 100% uit. Enkel de inkomsten van freaks zijn binnen, echter is dit geld gebruikt om de nieuwe bestellingen te betalen.

Ik hoop op t allerbeste maar als ik heel eerlijk ben zie ik het zeer somber in, en dat is tegen mijn natuur in omdat ik een positief mens ben..... Ik ga het volgen morgen!!

Ben er ook bang voor... Ze duwen er alles doorheen ineens afgelopen dagen en vuurwerk heeft nooit echt een + puntje gehad in de agenda. Denk dat het gauw gebeurt is en het verbod er dit jaar inderdaad doorkomt. Of de VVD moet zijn poot stijf houden, waar ik stiekem een beetje op hoop!

Ik ga het niet volgen. Ik heb een heel vervelend onderbuikgevoel. Wat is dit toch een ongelooflijk k**tjaar.:cry:

Ben er ook bang voor... Ze duwen er alles doorheen ineens afgelopen dagen en vuurwerk heeft nooit echt een + puntje gehad in de agenda. Denk dat het gauw gebeurt is en het verbod er dit jaar inderdaad doorkomt. Of de VVD moet zijn poot stijf houden, waar ik stiekem een beetje op hoop!

Verkiezingen in maart. VVD kan niet poot stijf houden (last men standing) als rest het loslaat. Wat een f*cksituatie!

Ik wil niet pittig reageren, maar je registratie datum zegt al genoeg.
Moest het ff kwijt !

Blijkbaar mijn posts dus niet gelezen. Overigens val ik absoluut in het niets bij degenen die dit forum hebben groot gebracht en voel ik mij niet meer als anderen. Maar hopelijk gaan we van jou na al die tijd dan ook positieve bijdragen lezen, ik kijk ernaar uit! (Punt)

Anyway, zorgen zijn er zeker. Maar ook ff nuancerend: VVD heeft zich vorige week behoorlijk ferm uitgesproken over deze kwestie. Zou me verbazen als ze zonder tegenstand een verbod toelaten. Dan zijn ze niet consequent en dat in het licht van de komende verkiezingen... Ik verwacht er nog wel wat van!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan