Universal power

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Universal Power
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 499 gram
Aantal Schoten: 24
Effectomschrijving: brocade to color mine, brocade tail to white strobe peony, brocade tail to red strobe peony, brocade tail to golden wave w/ green strobe
Verpakkingseenheid: ...
Richtprijs: € 49,95

universal-power-.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook hier weer gewoon dikke mines en kleinere tubes! Deze collectie hou ik zeker in de gaten en ga ik zelf mischien ook nog wel even uitproberen :D

power.jpg

Ik ga deze denk vanavond met een feestje hier afsteken! dus ik verwacht morgen middag hier een filmpje van te plaatsen!

Heb hem ook in de collectie,is even kieken,:) Ziet er opzich prima uit,mooie mines en grote boeketten. Maandag in de praktijk,ben benieuwd.

Da's een mooie cake jonge! Die mines zien er fantastisch uit....Ben blij dat ik er 1 heb.
Het is nog maar de vraag of we dit soort cakes de volgende jaarwisseling nog mogen schieten.

Ziet er echt goed uit op deze film, je ziet ook goed hoe massive die mine is door de auto die er vlak voor staat.

Volgens de beschrijving een 24 shots cake. Op het filmpje zie ik er maar 18, ervan uit gaande dat de mines uit 1 tube komen... of is dat een verkeerde veronderstelling?

Goeie bak hoor; mines vallen weer op (zó moet je dus gebruik maken van die 50gram!) en die grote ronde rode blink boeketten. Persoonlijk raken de effecten mij echter niet zo; heeft voor mij niet de 'wow'factor maar denk dat dat voor heel veel mensen anders geldt (gingen bij verkooppunt hier als warme broodjes over de toonbank)

De mines zijn goed en vet, echter vind ik de rest niet om over naar huis te schrijven ( hetzelfde verhaal als bij een andere importeur met zijn minecake )

Deze gister afgestoken, maar ging maar voor de helft af. doodzonde want het was wel een goeie cake!
Ik heb het gefilmd, alleen de kwaliteit is niet zo goed doordat de verkeerde stand aanstond op de camera

Zo, bijna klaar met het doorlonten van al die boxen. Alleen de garden of Eden nog en we kunnen gaan...

On Topic: Zag net pas dat de mijnen van deze cake in een W shape staan. Dus wel goed neerzetten t.o.v. het publiek / de camera. Op het filmpje staat de camera niet goed. Ik denk dat de mijnen, mits goed opgesteld, in het echt super zijn.

Back
Bovenaan