Undercover in Nederland 2009

Er is opnieuw een item gemaakt over de verboden vuurwerkhandel in Nederland.
Op 27 december zal het programma Undercover in Nederland, dit item uitzenden op SBS6.

Programma: Undercover in Nederland.
Presentatie: Alberto Stegeman.

Het item zal gaan over de handel in voor Nederland verboden en te zwaar bevonden vuurwerk.
De firma Wagenvoort Vuurwerk BV is wederom gevraagd om medewerking te verlenen aan het programma.
Onder leiding van Wagenvoort Vuurwerk zal er dan ook uitvoerig gekeken worden naar de explosieve kracht van enkele producten die in Nederland verhandelt worden in het illegale circuit.

Er komen regelrechte eye-openers in voor.

Groet,

San Quinton

Nou, ik zie die repo alweer helemaal voor me. Alberto die, onder het genot van slechte/bibberende videobeelden en een macaber stukje muziek, tot 100x toe in de microfoon prevelt dat ie zojuist zware bommen heeft besteld via internet en ze nu op een afgelegen louche parkeerplaatsje komt ophalen. De dealer zal dan wel weer zo'n echte fouterik zijn die toevallig ook kalasjnikovs en Heroine in zijn achterbak heeft liggen. Nederland kijkt ademloos en men kijkt de dag erna ineens heel anders naar dat knulletje in de straat dat wel eens iets in Belgie haalt ...

Nee, zonder gekheid. Ik ben benieuwd wat hij te melden heeft. Ik hoop stiekem op een ongekleurd en feitelijk onderzoek, maar ervaring met eerdere uitzendingen leert helaas anders. SBS is toch een beetje de Telegraaf van de televisie.

Cameo

Helaas zie ik die programma niet echt positief tegemoet gezien de kwaliteit van deze campingzender.
Ik ben zeer benieuwd wat ze te vertellen hebben. Gezien alle berichten op de verschillende forums, denk ik ook dat deze ook nog wel in beeld zullen komen.

@Cameo
Ik ben idd bang dat je gelijk hebt aangaande het 100x toe melden en de rest van je post.

Laten we het afwachten. Het zou echter wel jammer zijn als wederom getracht wordt de indruk die men van vuurwerk in zijn algemeenheid heeft te verslechteren. De leek ziet nauwelijks verschil tussen het zwaardere legale vuurwerk of het illigale vuurwerk is mijn ervaring. Hoevaak ze mijn al niet gevraagd hebben waar ik die zware sierpot vandaan had. "Nou gewoon bij de fietsenhandel in het dorp. Het is die van Euro 79,00" Voor hen is vuurwerk gewoon vuurwerk...

Ben echter wel benieuwd naar wat ie te melden heeft...

Sensatie en nog eens sensatie.

Komt dat zien, komt dat zien.

Net zoals bij die vorige reportage; een shell op de grond laten knallen en kijken hoe erg de kluiten in het rond vliegen.

Of weer een handelaartje met een verkouden kind in de auto en GHB in huis.

Ik verwacht er in ieder geval weinig goeds van.

Er komen regelrechte eye-openers in voor.

Is dat de tekst van sbs of heb je dat zelf verzonnen? Want als het hun tekst is heb ik het vermoeden dat ze de boel keihard zwart gaan maken met onder andere de vergelijkingen van vuurwerk met granaten e.d.
Maar goed het is even afwachten wat ze ons te melden hebben. Hoop net als de rest op een eerlijke en objectieve documentatie zonder broodje aap verhalen.

Mmm...dan klopt het verhaal van Sam van der ven wel !
Ga weer kijken :D

http://www.avpvuurwerk.nl/forum/topic/19518/

GVD gaan we weer... wie zegt dat hij dat is? omdat jij dat toevallig denkt? en er eentje ooit eens gaan gillen dat dit Alberto Stegeman is?

Die gast is niet dom hoor! Als er zoveel mensen vermoeden dat het een undercover figuur is gaat ie zeker niet met deze naam en hotmail account te werk!

Misschien ben ik het wel weet jij veel... Of sterker nog werk ik al 6 jaar undercover voor de politie, en dit soort journalisten om jullie er allemaal bij te lappen.......... pfff man man man

Bij mij niet man, hier doet die het gewoon:)

Het blijft roy he :p

Zou dit misschien in verband staan met de zaak die gister aan het licht is gekomen? Wel heel toevallig!

Zie dat ik heel wat heb losgemaakt!!!

Lijkt me niet echt de bedoeling van een forum om vooraf alles al in te kleuren.
Overigens heb ik dit topic puur informatief aangemaakt.

Gewoon kijken en wellicht daarna is er tijd zat voor conclussies trekken.
Wanneer je de beginpost leest dan kun je terugvinden waar het in het programma om gaat.

:)

GVD gaan we weer... wie zegt dat hij dat is? omdat jij dat toevallig denkt? en er eentje ooit eens gaan gillen dat dit Alberto Stegeman is?

Die gast is niet dom hoor! Als er zoveel mensen vermoeden dat het een undercover figuur is gaat ie zeker niet met deze naam en hotmail account te werk!

Beter je huiswerk doen, Jack. Sam van der Ven is weldegelijk Albert0 Stegeman! Blijkt maar weer dat hij inderdaad dom is om met deze naam en een hotmail accountje te werken.

Beter je huiswerk doen, Jack. Sam van der Ven is weldegelijk Albert0 Stegeman! Blijkt maar weer dat hij inderdaad dom is om met deze naam en een hotmail accountje te werken.

ja omdat de meeste dat zeggen... Kudde gedrag.. Iemand zegt het dus is het zo! .. heb je een betrouwbare Bron dan?

als ik maar vaak genoeg blijf zeggen dat jij blauw haar hebt.. op een gegeven moment gaat iemand dat overnemen, en die verteld dat weer aan een ander, enz.... En dan gaat zo een balletje snel rollen.. en voor je het weet zegt iedereen dat je blauw haar hebt.. wat helemaal niet zo is.

Alberto; ik zie nog die beelden voor me; gehurkt op een parkeer plaats naast de snelweg 'ik heb gewoon mortierbommen gekocht in Nederland!'. hij liet het klinken alsof hij er 100 keer op geoefend heeft om het zo spectaculair mogelijk over te laten komen.

hij maakt tv. en mensen kijken niet naar de tv als er niet iets sensationeels te zien is. mensen die onwetend zijn over het vuurwerk circuit kun je nou eenmaal alles wijsmaken. helaas, maar zo werkt het nou eenmaal.

Back
Bovenaan