Under Construction

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 6760
Artikelnaam: Under Construction
Bruto Gewicht: 8,9 kg
Netto Kruitgewicht: 1133 gram
Aantal Schoten: 94 schoten
Effectomschrijving: Een vuurwerk compound met powerblinkers en mega sterren!
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 2/3
Tijdsduur: 93 seconde
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €139,95

Dit vinden wij misschien wel de mooiste nieuwkomer bij Wolff dit jaar, prachtige kleuren, heldere blinkers en mixed shapes:p

Eens! Misschien iets aan de trage kant, maar heerlijke mix bak met duidelijk hinten van de topper Full Assault :) Kan niet anders dan een topper zijn!

Dit is best een leuk dingetje idd. Mss beetje weinig spreiding voor 25mm maar de effecten zijn wel onderscheidend.

Dat stuk dat begint op ca. 24 seconden, dat moet doorgaan voor 25mm? Duidelijk slechtere burst en spreiding dan de rest van dit bakkie.

Als dit aldus de reacties hierboven de beste nieuwkomer is dan is het wel om te janken allemaal.
In 2000 was dit wellicht mooi geweest, anno 2023 is het regelrechte rommel(voor de freak).

Voor de gemiddelde consument een heel leuk product denk ik gezien de tijdsduur en meerdere shapes. Mijn smaak is het niet en ik denk dat de meeste freaks hier niet warm voor lopen.

qua kleuren en burst best redelijk, maar qua grootte heel onregelmatig. Als of er in elke tube een andere gewicht aan kruit zit. Adviesprijs onwaardig, voor dat bedrag mag je meer verwachten als de nieuwkomer van het jaar :bonk:

Ik vind het een prachtige box! Zal geen box voor na 00:00u zijn, maar eerder één om in de avond van te genieten. Zitten een aantal kwalitatieve effecten en mooie kleuren in (op de sample film). Alleen kan ik die prijs niet plaatsen… 1200 gram kruit en je komt hem tegen voor €120+, bij freakshops nog wel. Begrijp van hierboven dat er een 20mm cakeje tussen zit ook… Zelfs de Full Assault is goedkoper (doorgaans €90-€100) met meer kruit en ook alleen 25mm

Edit: besteld. Film volgt.

Laatst bewerkt:
Oohh 2 rijen met 20mm valt reuze mee (14 shots), maar vind de (freak)prijs behoorlijk voor 3 cakes ondanks de mooie effecten.

106C5853-5C9B-404F-B8AC-F158CD4994F5.jpg

Deze was niet slecht, maar duurde gewoon veel te lang en bevatte best wat wisselingen in boeketgrootte in de cakes onderling.

Back
Bovenaan