ummagumma's oud en nieuw 2018/2019 film

Outletvuurwerk cake NR19. Vaak ge en mogelijk misbruik ik deze cakes in chaos projecten en finales. Heb dit jaar meerdere los geschoten en wat zijn deze cakes goed. Hier zie je cake nr 5.
IMG_0295.jpg
IMG_0317.jpg
IMG_5073.jpg

De Zena Golden Willow box. Iedere cake heeft in deze box zijn eigen kleur in combinatie met golden willows. In de laatste cake komen deze samen in een Multicolor, met een goede schietsnelheid is dit een prima box.
IMG_4888.jpg

Je had een mooie brede collectie met veel verschillende importeurs zeg, mooi om te zien. Bovenstaande box nog nooit gehad, maar ziet er op film weer prima uit hoor.

Je had een mooie brede collectie met veel verschillende importeurs zeg, mooi om te zien. Bovenstaande box nog nooit gehad, maar ziet er op film weer prima uit hoor.
Naast de aantrekkelijke prijzen, is diversiteit bij outletwinkels natuurlijk een grote plus!
Ik plaats hier ook oudere films, niet alles is van het afgelopen jaar.
thanks voor je reactie!

Leuk gedaan, maar wat een heerlijk brede collectie heb je. Bedankt voor de beelden.

De Espada palms van vw MAnia. Een echte kijk en geniet box. Ik heb zelf niet bewust genoeg gekeken want ik vind hem op de film echt prachtig en van het moment zelf heb ik geen herinnering. Dus dit is een gevalletje "Gelukkig hebben we de film nog"
IMG_0279.jpg

Back
Bovenaan