Ummagumma fireworks movie"s

ummagumma

VWC lid
Oud en nieuw 2019/2020, dreigende mist voor mij, maar grote delen van het land drama.
Alle beste wensen aan alle freaks, het seizoen begint morgen eigenlijk al. Als de eerste freakshops hun 'restanten' weer gaan slijten onder ons mafkezen.
Voor nu something different,

Someting Different 200sh compoundbox van Wolff. Ik zag op de bon dat ik deze heb aangeschaft voor 65 euro, man man man, daar hadden er minstens twee moeten zijn geweest, gemiste kans, maar dolgelukkig met deze ene geweest, en op film voor een ieder om te delen.
IMG_2099.jpg

cake OoX
Mijn eerste indruk was erg positief en die is ook niet minder geworden. Heldere kleuren, iedere cake heeft zijn eigen identiteit, en erg leuk om solo te schieten. Ik zet ze bij de aanraders!
IMG_2103.jpg

Dat ziet er allemaal al top uit zeg, bedankt voor het delen. Benieuwd wat je nog meer voor ons hebt.

Thanks!

Helaas helaas, grote delen van de show en losse cakes blijken gewoonweg niet op de geheugenkaart te staan. Maar wat ik wel heb ga ik zeker hier plaatsen.

De Templar box en Super Syndrome box - samen gemixt tot 1 box. De cakes in de oplopende volgorde verbonden ( 1-1 2-2 3-3 4-4.
IMG_2088.jpg
IMG_2090.jpg

Laatst bewerkt:
Leuk gedaan. Ik vind de Templar box echt een gave box, maar mis ik nu de finale cake met de hummer effecten?

Ik herken de Super Syndrome er ook niet in, zie geen red ghost en ook geen w-shape salvo's...
mmmmm, ik ga maar eens op onderzoek uit. wat gaat hier mis....

Sorry jongens, ik heb gewoonweg geheel het verkeerde filmpje aan jullie voorgeschoteld. Zegt wat over de kennis van mijn eigen producten hahaha.

De juiste film staat er nu in ….:frusty:

HUHH neeeeee, dit is hem toch ook niet, oooo stop de persen. Ik moet dit ook in rust doen.

Ik kom er op terug. Wat een geklooi grrrrrrr

Laatst bewerkt:
De Detonation box vwt 1119 batch 01
Geschoten ruim na midden nacht. De mist kwam net weer opzetten, en ach de kleuren waren hierdoor geweldig. Mijn box die al sinds 2016 lag te drogen, had wel een maandagmorgen cake, de fluiters en knetter pot was zooooo traaaaag, en dat juist met deze snelle rammer.
detonation box 1119 batch 01.jpg

Back
Bovenaan