Ultra Bomb XL

Pyro-rola

VWC lid
Artikelnummer: 2022
Artikelnaam: Ultra Bomb
Bruto Gewicht: 407 gram
Netto Kruitgewicht: 2 gram
Aantal Stuks: 40 stuks
Effectomschrijving: Hardste knal van Nederland met lichtflits,
bizar!

Tijdsduur: 0,15 sec
Stijghoogte: 0
Richtprijs: €2,49

564aeb56d1fb8.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Jaa , naar deze had ik ook al gekeken, ik heb ze bestelt. maar of het nou echt een goeie knal is, betwijfel ik. Ik ben benieuwd

Deze gingen echt hard voor nederland. Ze gingen niet heel veel onder de grondbloem knal van wolff. En die flits heb ik bij enkele ook wel duidelijk gezien. Dit zijn goede producten voor die prijs. Ze snipperen ook perfect. :wink:

Klinkt goed...

ik ga ze denk ik maar eens kopen dit jaar.. :wink:

Iemand een filmpje ervan trouwens?

Vriend van mij heeft deze, heb er vanavond 1 gehoord. Ze gaan echt hard voor een nederlandse knaller. Echt top dingen. Ook zo lekker groot.

100% aanrader !

vraag ik me af!
zijn deze er nog?
Flash achtige knallertjes in holland!
klinkt heerlijk
hier ff een filmpie.
is van Rokade9

vraag ik me af!
zijn deze er nog?
Flash achtige knallertjes in holland!
klinkt heerlijk
hier ff een filmpie.
is van Rokade9

Ze knallen echt een stuk harder dan de standaard rotjes.

Ook zien ze er erg leuk uit:D

Vraag me ook af of deze er nog zijn. Wat is de prijs van afgelopen jaar en wat is de verpakkingseenheid? ( hoeveel rotjes in een pakje)

12 st in 1 pakje,gezien voor 2 euro

Daar kan je geen gat voor vallen, 2 euro. Toch maar eens testen n.a.v. de reactie's hier. De meeste nederlandse knallers zijn bijna allemaal vergelijkbaar qua knal. En of ze dr nog zijn... Hier wel hoor, afgelopen jaarwisseling.

EDIT: Wat foldertjes gevonden: 2009-2010 - 1,80 euro; 2010-2011 - 2,00 euro

Laatst bewerkt:
Ja, beide vind ik eigenlijk de hardste kwa kanonslagen op de NL markt. Er zit veel meer druk achter dan bij een gewoon rotje. Allebei aanraders als je van kanonslagen of snippers houd :p

Ik weet nog niet hoe ze knallen, maar het zijn (buiten de grootsten uit Choêets Shising pakket) wel de grootste knallers die ik in NL heb gezien:

1zziz5u.jpg

dat betekent meestal weinig goeds: veel klei, lucht of papier (of van alles wat)

Back
Bovenaan