Ultra Bomb XL

Jemig, die reuzen zijn de hardste knallers die ik uit NL gehoord heb! Ik was stomverrast. Harder dan die van GBV en ja; ook harder dan de Black Spanish Cracker!

Zie trouwens nou pas het jaartal op die knaller :D 3 jaartjes jong alweer... Al die tijd onontdekt de hardste knallers dus, leuk! Neiging morgen nog ff 2 pakjes te halen :D

Zie trouwens nou pas het jaartal op die knaller :D 3 jaartjes jong alweer... Al die tijd onontdekt de hardste knallers dus, leuk! Neiging morgen nog ff 2 pakjes te halen :D

Ha. Ik heb al drie jaar lang twee onaangebroken doosjes in huis liggen.:bonk: Misschien toch maar eens aanbreken dit jaar!

Ik zij het toch jongens !

Ik heb er hier nu 60 liggen, dankzij een actie van de plaatelijke cafferata winkel met maddog. Jullie hebben zo te horen nog de oude versie want die zijn met rood label. Ik heb ze hier met 2011 erop met wit label! :p

Topdingen zijn het. Met opzet niet die NL vlinders gekocht maar deze. Want ze knallen uitstekend. Als je nog goede knallers wil uit Nederland moet je deze nog gaan halen :wink:

Ilvan kan je miscchien een foto plaatste van de 2011 versie?
ben wel beniewd hoe die eruit ziet en welke versie ik krijg :p

Ik zij het toch jongens !

Ik heb er hier nu 60 liggen, dankzij een actie van de plaatelijke cafferata winkel met maddog. Jullie hebben zo te horen nog de oude versie want die zijn met rood label. Ik heb ze hier met 2011 erop met wit label! :p

Topdingen zijn het. Met opzet niet die NL vlinders gekocht maar deze. Want ze knallen uitstekend. Als je nog goede knallers wil uit Nederland moet je deze nog gaan halen :wink:
Heb je de oude rode versie ook gehoord? Knallen de 2011 witte versie precies 't zelfde?

Vandaag mezelf weerhouden om nog een paar pakjes te halen, maar gaat nou toch weer kriebelen... :D

ik kon ze krijgen voor 1.25 per pakje heb er maar 1 gekocht ff afwachten en als ze goed zijn en harder dan de black spanish cracker zeker volgend jaar 8 pakjes kopen ipv 2 pakjes black spanish crackers is in totaal namelijk even duur

ik vind ze wel slecht knaller hoor, of ligt het aan mij? sommige gaven alleen een klein plofje en knalde ie doormidden, en andere geefde een net iets hardere knal dan een rotje :( wel heb ik tegen iemand gezegd dat het een poolse bom is :p hij helemaal rennen xD en toen :"plof"

Nah, het enthousiasme was bij mij ook van korte duur. Op twee pakjes gezien teveel ploffers en wisselvallige kwaliteit. Ook maar zelden harder dan de Black Spanish Cracker, wat toch de leukste NL knaller van 't moment is (dat zeggende terwijl ik de Bomba niet heb gehoord)

Kan ze hier krijgen voor 1,95. Zit me te bedenken om er 10 pakjes van mee te namen.. Maar of ze nou nog van goede kwaliteit zijn?

het is vaak een kwestie van goed drogen! toen ik op de verkoopdagen meehielp in de vw winkel kwamen de kanonslagen koud - klammig uit de vrachtwagen waardoor ze *nat* aanvoelden. Deze dingen moet je gewoon even op de verwarming laten drogen ( wel omdraaien!!!)

Vorig jaar heb ik deze ook gehad en dit jaar neem ik ze weer, is wel weer duurder geworden een doosje van 12 stuks kost 2.25 euro. Maar hij knalt wel lekker en ligt goed in de hand

Vorig jaar had ik deze, en deze knalden voor Nederlandse begrippen al heel goed. Dit jaar deed ik het doosje open, en het viel me meteen op dat ze iets dikker waren dan die van vorig jaar. Heb even op het doosje gekeken, en jawel: 2 gram kruit. Vorig jaar bevatten deze rotjes 1,6 gram. Ook is de huls voor in Nederland erg dik, en ook best moeilijk in te knijpen. Op de 31e zal ik wel zien hoe hard ze knallen, maar ik denk dat ze het voor Nederlandse begrippen erg goed doen.

Vorig jaar had ik deze, en deze knalden voor Nederlandse begrippen al heel goed. Dit jaar deed ik het doosje open, en het viel me meteen op dat ze iets dikker waren dan die van vorig jaar. Heb even op het doosje gekeken, en jawel: 2 gram kruit. Vorig jaar bevatten deze rotjes 1,6 gram. Ook is de huls voor in Nederland erg dik, en ook best moeilijk in te knijpen. Op de 31e zal ik wel zien hoe hard ze knallen, maar ik denk dat ze het voor Nederlandse begrippen erg goed doen.

heb deze vandaag gehoord en ik vind ze zeer mooi knallen voor Nederlandse rotjes.
ook lekker veel snippers enz.
Knal is harder dan de caferata spanish cracker.
heb meteen wat extra gekocht!

Dit is een leuk product om er bij te hebben want ze liggen lekker in de hand. Alleen valt de knal aardig tegen ,maar een klein beetje harder dan een rotje. Ik zou beter voor de Black Spanish Cracker van Black Thunder gaan.

Ik zag dat ze er dit jaar weer waren de Ultra Bomb xl, bij vuurwerktoppers te koop, knallen deze nou het hardst, dus harder dan de Black widow kanonslagen en de Corsair ?

Back
Bovenaan