Ultimate Mixed Display 300 Shots

Lekkere beuker! Pauzes stoorden wel wat in het hoge tempo maar ach. Qua effecten okk ronduit vette laatste cake. Perfecte rambak.

Zo hier stond ik toch ff van te kijken.
Vet ramblok. Dikke klappen die lekker dreunden op je borst.
Zou ik zo weer halen. Tof ding.

Miste wel alleen dat derde crackling blok. Heb er een filmpje van.

Edit:
Ja zie het al. Reservelont aangestoken :bonk:

Ontzettend knap wat ze uit dit kaliber weten te persen. Als je er in de straat kort op staat, merk je het verschil met 25mm bijna niet. Voor mijn gevoel mist op het einde een echte finale die de 100 shots turbo meer lijkt te hebben. Dit blok is naar mijn mening af als je de 100 shots als finale cake eraan vast knoopt.

Dit was de box van de avond, wat een geweld en knalde menig 30mm blok weg..als ik de filmpjes heb zal ik ze delen hier..

Ik vond hem echt een topper. Komt gelijk weer op de lijst en pak de 400 er ook bij. Geschoten na pearl of the south tmpt willow en breakout. Maar wat een geweld is dat dan. Dikke burst goede spreiding.

Deze 2024 batch deed het een stukje beter dan zijn grotere broer..
Deze bleef lekker consistent, goede burst en spreiding (zeker voor 20mm). Genieten met zo'n tempo.

Lijkt er alleen op dat bij mij de hoofd- en reservelont verkeerd om geplakt waren. :bonk:

Was ook zeer tevreden over deze rammer!
Tempo zat er goed in, pauze tussen de cakes was net lang genoeg, effectgrootte vanwege het hoge tempo ook prima.
Een echte "finale" zou em helemaal af maken.

Back
Bovenaan