Ultimate Gold Cracker King

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 9
Artikelnaam: Ultimate Gold Cracker King
Aantal knallen: 250
Effectomschrijving: Grote ratelband met super bommen
Richtprijs: €...

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Mercurius voor deze informatie.

idd magnolia
wat de prijs ook word dit is bij voorbaat duurkoop!
maar voor de leek weer een leuk product er bij.

Thrillseeker, heb jij deze mat al meegemaakt? Hij is namelijk nieuw dit jaar en heeft volgens mijn geen eindbom.

Hij gaat er denk ik vanuit dat het crap is aangezien er toch buskruit inzit. Ik ga er zowiezo wel 1 proberen voor de fun.

Klopt, maar wie weet, je kunt natuurlijk nog niet oordelen voordat je iets zelf gezien hebt. Nu weet ik ook wel dat hetgeen afgelopen jaren op de markt gekomen is geen piep in je oren veroorzaakt.:wink::D
Maar 1 proberen voor de fun kan nooit kwaad inderdaad.
Als je hem rond de 31ste afgestoken hebt horen we graag je mening!

Laatst bewerkt:
Klopt, maar wie weet, je kunt natuurlijk nog niet oordelen voordat je iets zelf gezien hebt. Nu weet ik ook wel dat hetgeen afgelopen jaren op de markt gekomen is geen piep in je oren veroorzaakt.:wink::D
Maar 1 proberen voor de fun kan nooit kwaad inderdaad.
Als je hem rond de 31ste afgestoken hebt horen we graag je mening!

toch ben ik het zeker met hem eens. de matten die er in Nederland te verkrijgen zijn, zijn in mijn ogen uitermate slecht. daarbij is naar mijn mening de prijs veel te hoog. als je een slof rotjes kan aanbieden voor 2 euro, hoeft een mat met 250 knallers niet veel meer dan dat te kosten toch? dat blijkt in de praktijk wel anders te zijn. de knallen die dit matje gaat produceren zal hoogstwaarschijnlijk niet boven een kanonslag uit gaan komen.

ach, misschien ben ik gewoon bevooroordeeld, maar je zal mij toch niet snel zo'n matje in huis zien halen.

mvg, Lünig

Back
Bovenaan